Apa Punya Celaka Cina ni?

Cina Celaka
Keratan akhbar KeadilanDaily
Apa punya 'celaka Tian Chua' ni? peristiwa pertumpahan darah yang berlaku di sebuah perkampungan di Lahat Datu yang mengakibatkan kehilangan nyawa di kedua belah pihak dari pasukan Komando 69 dan penceroboh. Inilah dasar pencacai yang tiada maruah sehinggakan kes kehilangan nyawa sebegini juga dikaitkan dengan kompirasi UMNO.

Aiyo 'cilakak' Cina makan babi pun kompirasi UMNO ka? Ketua pakatan haram juga mengecam hebat tentang kelemahan kawalan keselamatan negara, Hah.. mengigau agaknya si Anwar Ibrahim ni..! baru nak sebut tentang keselamatan pada hal berbagai-bagai perkara telah mereka lakukan untuk meruntuhkan negara, semua rakyat Malaysia'peka' perkara yang dilakukan oleh pakatan haram.

Apabila keselamatan negara lemah dan musnah, merekalah yang kononnya menjadi jaguh untuk mengambil tampok pemerintahan negara. Memang cara celaka yang mereka lakukan.

Pssttt.. pertahanan USA yang kebal lagi canggih pun telah diceroboh dua buah pesawat kecil je..  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular