Panas...panas..slogan baru panas berapi?

Bukan sahaja satu Malaysia malah sudah satu dunia tahu bahawa Parti PAS adalah parti yang beteras Islam dan akan menjalan hukum-hukum Hudud mengikut cara Islam.



Kalau dunia kita diami ini ada dua atau tiga jawabnya semua penghuni dunia-dunia ini juga tahu betapa hebatnya Parti PAS mentadbir cara Islam yang mereka laung-laung sejak dari penubuhan parti itu sehinggalah sekarang.

Hendak dikatakan saya bermimpi, memang tak logik sebab waktu sekarang ini saya sedang menaip artikel ini, nak dikatakan mengigau memang jauh sekali tapi saya agak terkejut dan mungkin juga samseng-samseng Pas yang galak berkokok di seluruh pelusuk alam ini juga akan terkejut jika sudah memdapat tahu bahawa "Taiko dalam Pas sudah mengisytihar "U Turn" dengan erti kata buat pusingan 'U'

Nak saya kata pemimpinnya angkat bendera puteh agak keterlauan kerana bukan saja pemimipin-pemimpin Pas saja malah termasuklah semua ahlinya mereka-mereka adalah hulubalang yang perjuangkan Islam. Tidak mungkin mereka mengaku kalah. Jadi saya serahkan sahaja kepada pembaca sekalian menilai cara orang-orang Pas berpolitik bak kata "sorong papan tarik papan, buah keranji dalam perahu...yang selebih tu, tuan-tuan sambung ajelah bahasa apa yang sesuai...?

KUALA LUMPUR- Pas menegaskan bahawa belum tiba masanya untuk parti itu meneruskan agenda utama parti itu untuk menubuhkan negara Islam memandangkan parti itu mementingkan komitmen mereka terhadap penubuhan negara kebajikan...fuhhh dah tukar slogan dah rupanya..!!siapa punya arahan ni?

Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, gegasan untuk menubuhkan negara kebajikan adalah lebih penting bagi parti itu berbanding malaungkan penubuhan negara Islam tanpa mampu melaksanakan apa yang dicanangkan.


Ini apa cerita minah sekoq ni, muslimat Pas ka muslimat DAP?

Dalam ucapannya, Hadi Awang berkata lagi "belum masanya untuk kita menubuhkan negara Islam, Gegasan negara kebajikan lebih penting, Apa gunanya sebut negara Islam tapi tak laksana, tak ada faedah". Ha..tau pulak sebut tak boleh laksanakan...!
Selama ini bukan main lagi hulubalang-hulubalang Pas berkokok senyaring-nyaringnya dalam twitter, dalam laman Facebook bukan main lantang lagi "mari kita berubah, kerana UMNO-BN tak mampu laksanakan negara Islam.

KAH..KAH...KAH berkokoklah lagi senyaring-nyaringnya. lu..orang punya taiko..Mahaguru Lim Guano Eng sudah kontrol looo..

3 ulasan:

  1. Apa nak jadi le dengan minah PAS sekor ni. Kalau suruh pegang bendera atau lambang UMNO...jijik. Tapi lambang DAP yang seakan-akan rupa kote tu, sampai sanggup taruk kat muka. Ni mesti penangan video papa hebat!!!

    BalasPadam
  2. Sahabat saya enalrahim: Minah sekoq ni agak-agaknya dia biasa buat blowjob tak? hehehe..

    BalasPadam
  3. itulah bodohnya org pas ni, yg lelaki berkopiah, berserban, berjanggut nk nmpak lbih islam yg perempuan bertudung labuh pn nk nmpk lebih islam tp hati mereka sudah buta tuli, mereka dok seronok usung bendera kafir yg anti islam dn pernah berkata langkah mayat mereka dulu klau nk buat negara islam.kafir ni la jgak yg byk kli mencemarkn masjid, ayat quran kerana d izinkn diperlakukn oleh org pas konon nk tarik kafir pd islam tp smpai skrg pn x nmpk seorg pn dh d islamkn oleh pas, yg nmpk maruah islam dipijak2 oleh Dap dn yp pling malang Dap ni yg sdah berjaya memesongkn org2 Pas sehingga perjuangan asal Pas selama puluhan tahun d gugurkn gara2 amaran dr parti kafir ni. Pas telah gagal dn tumpas utk memperjuangkn islam. Pejuangan utk menubuhkn negara islam dan undang2 islam sudah terkubur hancur. Dap yg telah menang keatas Pas tp Pas tetap berseronok berpeluk2kn dgn Dap usung bendera kafir Dap kehulu kehilir dgn bangga tanpa rasa bersalah. Sekiranya pemimpin2 lama Pas masih hidup dn nmpk apa yg berlaku keatas parti Pas skrg ni, entahlah x sanggup sy nk fikirkn perkara tu, bg Pas skrg ni islam tolak ketepi yg penting kuasa pangkat jd matlamat utama mereka

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular