55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

SATU PERKARA GEMPAR YANG PERLU DIKETAHUI OLEH SEMUA ORANG

Salam sejahtera dan salam satu Malaysia.
BERITA RINGKAS

Berita ini disiarkan dari satu sumber yang tidak tahu kesahehannya. Menurut dari laporan tersebut meminta agar perkara ini dapat disiarkan untuk pengetahuan umum. 

Katanya, sebuah parti yang usia nombor dua tua dari parti UMNO itu telah menukarkan kepada nama baru iaitu, Parti Pas-kasam..dan katanya lagi bagi memudahkan ianya disebut panggil saja 'Parti Pekasam'.

Penulis mengambil kesempatan bertanya, apa nama parti lama itu dan mengapa ianya ditukar kepada nama baru? namun hampa kerana dari yang menyampaikan maklumat tersebut berkata lagi nama yang lama tak perlu disebut kerana katanya lagi, imej ahli-ahli yang lama amatlah teruk;

Dengan jubah menyapu lantai, janggut berserbai dan serban yang hapak kerana jarang dicuci..!!

Maka fahamlah kini kepada semua kenapa mereka menukar kepada nama baru 'PARTI PEKASAM'

Inilah nama dan lambang parti baru itu

4 ulasan:

  1. KEHKEHKEHKEH MMG DH LAMA PARTI PAS JADI LAUK PERKASAM DGN DEEAYYPIGG BROO!! TERBAEKK LA BRO ADOIYAIII

    BalasPadam
  2. JEFF! SELEPAS INI KITA LIHAT PULA IMEJ MEREKA SEKARANG BEREDA DALAM 'DUNIA BERKEBAJIKAN'..!!

    BalasPadam
  3. heheheh kesihan pakcik ni dah tua masih berfikiran lama.xapalah teruskan perjuangan pakcik,wap nanti harap2 tiada lagi berfikiran macam ni.

    BalasPadam
  4. lorrrr hawat mnor buat blog boh gambaq mnor...malu kat org aihhh blog mnor crita macam budak2 baru nak belajq politik..ni mnor aku nak habaq hang xpayah dok buat dah mcm ni...malu kat org

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog K.B.E