55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Walau apa pun slogan yang digunakan oleh Pas, rakyat semua jangan percaya lagi

Walau apapun slogan yang digunakan oeh Pas diharap rakyat semua jangan percaya lagi. Janji mereka semua manis sebelum dapat berkuasa dan apabila sudah berkuasa mereka akan mentadbir bersyaitan dimata dan beriblis di hati.


Jika rakyat masih lagi tidak serik dengan pemerintahan Pas ini terutama nya di ingatkan kepada khususnya rakyat terengganu.


"Masihkah kau ingat" tolong lah ingat kembali semasa Hadi Awang menjadi Beser Terengganu pada tahun1999, mereka halau budak-budak tadika dari belajar di balai-balai raya, Inikah yang dikatakan Negera Berkebajikan..?


Dilaporkan tindakan Pas yang menjadi kerajaan negeri sepanjang sesi 1999-2004 telah menghalau kanak-kanak tadika kemas dari balai raya dan lain-lain permis milik Kerajaan Negeri berjumlah 391 tempat premis.


Mengimbas kembali pentadbiran Pas di Terengganu tindakan turut di buat terhadap aktiviti-aktiviti di balai raya termasuk mengunci mesen jahit yang digunakan oleh penduduk kampung.


Pemimpin Pas pada masa itu punggung mereka pun turut bercakap sama, sebelum menang Fukilahamak manis punya janji, sebelum ayam berkokok di waktu subuh Hudud kita laksanakan. wakaka..wakaka..kakaka mari kita tertawa bersama-sama wakaka..wakakaka..!!!  

Klik di sini - UMNO Online - Pas Disaran Fahami Dulu Apa Makna Negara Berkebajikan

3 ulasan:

  1. Berkebajikan ke apa? Kalau ahli sendiri tak terjaga, macam mana nak jaga rakyat jelata. Tiap kali perjumpaan pasti ada kempen tadah mangkuk dan tadah beg mintak derma. Patut tiap kali ada perjumpaan, bagi le kat ahli-ahli tu duit minyak, ni tak. Ahli PAS nipun bengap sangat, pergi perjumpaan PAS macam gi tengok wayang, mesti kena keluar duit. Baik aku tengok wayang.

    BalasPadam
  2. NEGARE KEBAJIKAN KE HAPE KE YG PASTI PASRAEL DAH DI B*B*KAN OLEH DEEAYYPIG DGN PEGAYRARR. SKRG URUSAN AGAMA PUN DEEAYYPIG YG PEGANG KAT PENANG. TAK LAMA LAGI WALLY SLIPAU LANTIK KIT SIYAL JADI KETUA AGAMA PLAK KEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. Sahabat enal: alasan duit tabung tu untuk digunakan perbelanjaan pilihanraya akan datang, sebelum pilihanraya saya tak pasti apa pula alasan merka kutip derma tu...

    Dan sahabat saya Jeff: dari blog-blog rakan sudah mengeluarkan berita ini dan ada juga didalam beberapa akhbar turut sama melaporkan.

    Saya berpendapat jika isu masjid dan ugama DAP politik kan, Yang Di Pertuan Agong kena campur tangan dalam perkara ini kerana, Agong adalah ketua agama Islam kita di Malaysia ini.

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog K.B.E