Presiden Pas Hadi Awang Disarankan Memberi Kuliah Pada Nik Aziz

Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang harus bertindak dengan segera demi menyelamat konsep baru parti itu yang kini menukar hala kepada negara berkebajikan.

Pada pendapat saya (K.B.E blogspot) mungkin konsep ini ditukar dengan terburu-buru atau tidak sempat bermuafakat terlebih dahulu kepada orang-orang kuat di dalam Pas.

Untuk merintis jalan permulaan didalam menyampaikan konsep terbaru ini, saya bersetuju dengan pendapat mereka-mereka yang diluar sana adalah penting, Datuk Nik Aziz Nik Mat orang pertama yang harus Hadi Awang memberi kan kuliah.

Kerana apa saya berkata demikian? muktamar Pas baru sahaja berlalu, tapi umum sudah jelas nampak Nik Aziz masih tidak faham makna negara Berkebajikan yang telah di umum kan oleh Hadi Awang itu.

Berkebajikan kah ini? bekalan elektrik di Pasar Lama MPKB di arahkan kepada TNB memotong bekalan tersebut. Kalau inilah istilah negara berkebajikan teramat silap besar yang dilakukan oleh Nik Aziz selain dari berjawatan sebagai Menteri Besar Kelantan beliau juga adalah Mursyidul Am Pas.   

Gambar amoi sedang menemuramah Hadi Awang.

3 ulasan:

  1. SLM BRO..SBG MURSHITDOL WALLY SLIPAU PALING LAMA TERPESONG. HADI BESI PLAK PD MULA AGAK MALU2 SIPU NAK IKUT TERPESONG SAMA. TP LAMA2 KELAMAAN DIA PUN TERPESONG JUGAK. JADI SEGALA NASIHAT PUN RASE DH TAK PERLU DAHH >:D

    BalasPadam
  2. Tengok mata Hadi tu, tak lepas tengok kat dada amoi tu.

    BalasPadam
  3. HA..AH..LA JEFF, ORANG PERAK KATA DAH JENIS BIUT ATAU BANTAH TUA..DI NASIHAT APA PUN PASTI DIA IKUT

    HI..HI..HI SAHABAT ENAL, AGAK NAMPAK JE DIA KARENAH HADI AWANG TU...YANG SAYA NAMPAK POK NIK TU..MALU-MALU KUCING JE...HEH..HEH..HEH..

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular