Sudikah anda menghulurkan bantuan kepada orang yang malang?

Sudikah anda menghulurkan bantuan? Selalunya ramai dikalangan kita yang bersikap prihatin dan bermurah hati, bila sahaja mendapat tahu ada mangsa kemalangan atau sebagainya penderitaan tak banyak sedikit kita hulurkan juga bantuan menandakan simpati kita terhadap mangsa.

Begini jugalah nasib yang di deritai oleh pemuda malang ini, huhuhu...sedih nya hati saya kedua-dua kakinya patah..?!!

Pencuri Patah Kaki Akibat Melompat Dari Tingkat 1


SANDAKAN - Seorang pencuri patah kedua-dua kakinya selepas melompat dari tingkat satu bangun kedai di Bandar Sibuga Jaya dekat sini pada selasa.


Timbalan Ketua Polis Daerah Sandakan Supt Fadzil Ali berkata lelaki berusia 22 tahun itu bertindak demikian ketika cuba meloloskan diri apabila perbuatannya memecah masuk sebuah rumah kedai di bangunan itu disedari oleh penghuninya dalam kejadian kira-kira 3 pagi itu.


Katanya lelaki yang tidak memiliki dokumen pengenalan diri itu memecah masuk ke dalam rumah kedai yang dihuni oleh seorang wanita melalui tingkap dapur yang tidak berkunci.


Wanita berusia 42 tahun itu yang menyedari suspek berada didalam rumahnya terus berteriak menyebabkan suspek kelam kabut melarikan diri dan bertindak melompat dari tingkat satu bangunan kedai berkenaan, katanya disini pada Rabu.


Fadzil berkata empat telefon bimbit juga berjaya dirampas daripada lelaki berkenaan yang kini ditahan reman untuk siasatan lanjut - BERNAMA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular