PAS Memang Tidak Ada Pemimpin Berwibawa | peraktoday.com

Kalau dengar cerita, memanglah Pas hebat. Para pemimpin Pas ulung-ulung belaka. Kalau Najib letak jawatan dan serahkan kepada Pas, tidak ada masalah langsung buat Pas mendapatkan seorang Perdana Menteri yang berwibawa.
Hakikatnya, Pas sememangnya tidak ada pemimpin yang berwibawa. Pemimpin peminpin yang ada dalam saf teratas Pas sebenarnya tidak lebih daripada pemimpin-pemimpin yang lemah, tidak mampu, kurang cerdik dan tidak berpendirian.


Maka disebabkan itulah, ahli-ahli dan pemimpin-pemimpin Pas lebih banyak memberikan perhatian kepada Anwar Ibrahim. Bagi mereka, Anwar Ibrahim adalah penyelamat yang ditunggu-tunggu sekalipun Anwar Ibrahim tidak pernah teringin untuk masuk Pas, sama ada sebelum UMNO, semasa dalam UMNO mahupun selepas UMNO. 
Klik di sini, seterusnya -PAS Memang Tidak Ada Pemimpin Berwibawa | peraktoday.com Siapa pemimpin Pas yang layak dinaikkan sebagai bayangan kepada Perdana Menteri Malaysia sekarang jikalau UMNO-BN ditakdirkan jatuh pada PRU-13 nanti? Kalau DAP, nama Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng adalah wajib. Kalau PKR pula, sudah tentulah Anwar Ibrahim."Pas ibarat janda gersang"!!!

2 ulasan:

  1. PAS DULU KINI DAN SELAMANYA GERSANG BROO!..SELAGI TAK DPT JILAT KAKI ANUVAJI PANDIKUTTI SELAGI TU LA DIORANG HIDOP X SENANG KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Sahabat saya Jeffry; penjilat yang paling tegar kepada Anuvaji ialah Pok Nik wally terompah, dia suka sangat kerana gelaran ini Anuavaji yang bagi semasa Anuvaji dalam UMNO dulu..huhuhu..

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular