55expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass='>

Klik to Cala Huala

Klik to Cala Huala
Klik to Cala Huala

Inilah Jiwa Orang-orang Pas Yang sebenar

Blog K.B.E memang tak pandai nak buat komen yang bernas, tidak seperti rakan-rakan blogger yang lain. Cuma apa yang K.B.E nak ceritakan adalah satu perkara yang telah saya gembar gemburkan kepada rakan-rakan tak kurang 10 tahun yang silam, baik kepada rakan UMNO atau rakan didalam Pas tapi bukannya didalam blog hanya sekadar bercerita dimana-mana sahaja jika sempat bertemu dengan rakan-rakan.

Angin perubahan yang berlaku didalam pemilihan Pas pada kali ini bukanlah satu perkara baru ataupun yang terbaru. Sebenarnya bukan saya sahaja malah telah ramai yang menghidu, segala tidak tanduk serta cita rasa orang-orang Pas yang sebanar.

Sebelum ini kita semua perhatikan sewaktu Pas mula bergerak dan mengatur serta mengorak langkahnya dalam mengembangkan sayapnya pada waktu mereka hanya bersendirian. Boleh diumpamakan sebagai penjual makjun yang menapak dari rumah kerumah, meraih simpati dan sokongan hanya dari orang-orang melayu sahaja.

Makjun yang mereka jual hanya dipersekitaran kampung sahaja, tidak pernah lepas ke pekan-pekan atau dikaki lima. Jauh sekali hendak masuk ke penempatan Cina. 

Inilah sebenarnya jiwa penganut-penganut Pas, lebih  zalim
dari yahudi dan lebih kejam dari komunis.

Berbalik apa yang saya suarakan berkali-kali dimasa yang silam. Saya berulang kali menegaskan Pas menggunakan Islam mencari pengaruh untuk bertapak. Peringkat awal sudah tentulah kepada orang-orang Melayu, kerana Melayu sememangnya dari zaman nenek moyang beragama Islam. Masyarakat Melayu bila sahaja disebut atas dasar Islam memang tiada sangkaan buruk, kerana Islam itu bersih serta luhur jauh dari buruk sangka.

Kesempatan inilah yang di rebut oleh penganut-penganut Pas ini dengan bersungguh-sungguh namun mereka tetap juga tidak boleh pergi jauh kerana sokongan hanya masyarakat melayu.

Saya juga telah kata kepada rakan baik didalam UMNO atau pun Pas, "Pas ini jika telah dapat berkawan dengan DAP  mereka orang-orang Pas serban pun boleh tanggal", bermakna Islam dan hukum syarak mereka akan letak dipunggung, yang penting adalah kuasa dan hajat mereka tercapai.

Pembaca memang tidak dapat memastikan kata-kata saya, tetapi setiap hari pelanggan iaitu rakan-rakan yang datang ke workshop saya sambil mendapatkan khidmat dari saya, kami semua dapat bersembang dan bercerita berbagai-bagai isu dan mereka ingat kembali apa yang telah saya katakan dahulu berkenaan pendirian Pas telah berlaku.

Bahawa mereka selama ini menggunakan Islam (Tapi Islam yang songsang) memburuk-buruk sesama bangsa serta sanggup mengkafirkan sesama Islam. Inilah indentiti penganut-penganut Pas dahulu. Nah sekarang secara umum sudah mengetahui apa yang di umumkan olek Presiden Pas, dengan muka tebal bagaikan ditampal dengan kulit babi, terpaksa menyatakan belum masanya menegakkan negara Islam.

Dulu bukan main lagi pukul canang mereka akan menegakkan negara Islam dan melaksanakan hukum-hukum Islam dan alasan mereka UMNO tidak mampu, UMNO rasuah UMNO penipu dan berbagai-bagai tomahan lagi yang dihamburkan oleh orang-orang Pas ini dan sekarang NAH....PUNDEK KALDEI LU ORANG-ORANG PAS..!!

Sikit lagi serban pun bukak jubah pun terbang. Negara kebajikan UMNO dah laksanakan sejak merdeka lagi sehingga ini. berbagai-bagai subsidi kerajaan beridan bermacam nekmat kita telah rasa termasuklah mereka hamPas ini.

20 tahun Pas memerintah kelantan sebuah masjid pun tak mampu nak bina malah nak baik pulih pun tak mampu. Dan kedah diperintah oleh Pas. Kalau Pas ini benar-benar Islam tak kan lah bantuan banjir pun lesap apatah lagi duit tabung Memali entah tikus mondok mana yang songlap?

HANPA PIKIAQ LAH SENDIRI..

2 ulasan:

  1. GINI LA BRO..KITA CITER BYK PUN DH X GUNE. PASRAEL MMG TETAP ISRAEL. HITAM KATA MEREKA HITAM LA HATI MEREKA. GELAP MUKE MEREKA GELAP LA PANDANGAN MEREKA. SKRG DIORANG DH PILIH JLN KE 'SYURGA' ANUVAJI PANDIKUTTI. ULARMAK PUN DAH SANGGUP NK JILAT TAPAK KAKI HERO TAMIL PANDIKUTTI SBB SYURGA WALLY SLIPAU DAH EXPIRED KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Jeff..kalau macam tu rugilah kalau ada yang teringin nak join Pas tiket syurga dah burn..!dan undi Pas pun dah tak ada makna lagi..

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog K.B.E