K.B.E Blogspot menentang sekeras2nya UMNO-BN tidak sokong kenyataan Hadi 'BESI' Awang

K.B.E blogspot.com menentang sekeras-kerasnya kepada UMNO-BN yang tidak menyokong kenyataan Hadi 'BESI' Awang, bahawa 'Negara Berkebajikan' yang telah di cipta oleh Pas selepas muktamar Pas ke57, jika kita lihat ada kebenaran nya memang sah dan nyata.

UMNO-BN mungkin nampak tapi tak perasan agaknya. Oleh itu saya menyeru kepada semua marilah kita sokong agenda Pas dengan negara kebajikannya. tapi bukanlah kita perlu sokong dengan segala harta benda dan wang ringgit, jauh sekali jika kita kerahkan tenaga dan masa.

Apa yang saya sahkan kenyataan Hadi BESI Awang itu benar...! mari kita lihat akan kebenarannya, Pas memang mengharapkan kebajikan dari rakyat terutamanya dari penganut-penganut Pas sendiri. Kita lihat setiap kali Pas mengadakan ceramah walau dimana sekalipun, mesti mengharapkan kebajikan dari yang hadir dengan beg plastik serta tabung untuk memunggut pulus untuk pemimpin Pas.

Resmi@tabi'at Pas sebagai yang kita semua tahu memang suka meminta-minta, jadi bertepatanlah negara kebajikan yang mereka katakan baru-baru ini. Akan perkara ini janganlah kita sangkal lagi..!!!

Nak lagi bukti saya akan tunjukkan apa yang dikatakan sikap Pas suka meminta-minta dari akar umbi hinggalah kepada pucuk pimpinannya.


Kelantan sebagai contoh, sudah menjadi sebuah kerajaan pimpinan Pas tak kurang dari 20 tahun apa pembangunan untuk rakyat yang kerajaan Pas lakukan?


Jika tiada sokongan dari kerajaan Pusat, kemudahan asas untuk rakyat Kelantan dibiayai oleh siapa? Segala hasil ekonomi Kelantan nak bayar gaji kakitangannya pun tidak mencukupi.


Itupun masih lagi pemimpin Pas menyangkalkan kebenaran dan hakikat kepada rakyatnya kononnya karajaan Pusat tidak membantu kerajaan negeri Kelantan
sebagai bukti sila login website ini http;//KemBalakEnterprise.blogspot.com/2011/03/sudah-berbilion-pusat-laburkan-di.html


Apa yang ingin saya paparkan adalah berkenaan kenyataan Mahfuz @ Mr Bean, kononnya UMNO demam panas dengan selogan baru Pas menbangun negara berkebajikan. Memang sah betul title dia sebagai Mr Bean pandai buat lawak siot..keh...keh...keh...


Memang bukan sahaja setakat UMNO demam malah rasa nak pitam kerana keletihan membanting keringat tanpa menghitung waktu bagaimana untuk majukan negara supaya berada dalam keadaan aman menjaga kebajikan untuk rakyat, menjaga maruah Bangsa Melayu supaya tidah dijajah kembali oleh mana-mana pihak serta memelihara Agama Islam yang telah di anuti sejak dari zaman nenek moyang kita lagi sehinggalah kehari ini.


"Pas buat apa? semuanya digadai untuk memenuhi poket mereka" sehinggakan kafir harbi memperlekehkan suara azan Pas sejuk buah pelior tak berani berkutik dan bersuara mempertahankan bersama agama sendiri, jelaslah Pas ini tak Islam agaknya.


Walaupun Mahfuz The Bean menuduh UMNO demam panas tetapi yang meroyan dan gila babi adalah penganut Pas,kerana mereka kini jelas tertekan dengan tuan besar mereka DAPigs. Segala apa yang dilakukan oleh Pas dalam serba tak kena hendak ditelan bapak mereka mampos, hendak diluah mak mereka pula yang mampos dan diakhir sekali mereka juga yang akan mampos didalam kesesatan yang nyata.

Sila kik di sini untuk seterusnya - MAHFUZ MERABAN MACAM TERTELAN KARBAID! | peraktoday.com

4 ulasan:

  1. TU PSL DLM TIAP2 KALI CERAMAH DIORANG DAH TADAH KOPIAH, TABUNG BESI KUTIP DUIT DARI ORG RAMAI. KIRE KEBAIJKAN LA TU. KEBAJIKAN UTK POKET PENCERAMAH YG BERPENAT LELAH MEMAKI HAMUN KERAJAAN..DUIT KEBAJIKAN TUUUHH KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Kedudukan Pas didalam PR bagaikan melukut ditepi gantang, wajarkah mereka menggadaikan sesuatu yang berharga demi mendapatkan nilai yang kecil?

    Hanya untuk mendapatkan segenggam kuasa, dan sekepal nasi dan sanggup menggadai apa yang mereka pertahankan selama ini!!!

    Kerana kita juga berbangsa Melayu dan beragama Islam, semoga kita semua terlepas dari tempias kejahilan Pas ini...Jeff..

    BalasPadam
  3. Benar saudara,
    Kalau PR memerintah, rakyat yang kena jaga kebajikan pemimpin. Pasal masa tu, dia orang dah tak nak naik Perdana V6, dia orang dah tak pakai jubah, yang Cina, dia orang ngeteh kat Hong Kong,orang PAS ngeteh kat Maghribi, ada tarian gelek.

    BalasPadam
  4. AGAK-AGAKNYA MEREKA NI NAK PILEH YANG MANA YA, TARIAN GELEK ATAU CARI CINA DOLL...HANYA MEREKA SAJA YANG BUAT PILIHAN..TUGAS RAKYAT PENUHKAN TABUNG..NEGARA BERKEBAJIKAN..!!

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular