Pecat Nik Aziz atau keluar parti agar tidak tersesat jauh

Salam semua sahabat dan rakan serta pengunjung dan pembaca Blog K.B.E disini saya terbitkan kembali sebuah artikel yang telah disiarkan di Malaysia-instinct.com

Artikel ini adalah hasil penulisan seorang sahabat iaitu Tarmizi Md. Jam, bagi pendapat saya ianya perlu di baca oleh khususnya kepada penganut agama Pas. Kenapa saya gunakan istilah penganut agama Pas?

Pas adalah terdiri 99.9% Bangsa Melayu yang keseluruhannya beragama Islam, tetapi sebagai yang kita semua ketahui Pas tidak mengikhtirafkan orang Melayu UMNO itu adalah Islam, jadi kesimpulan Islam di negara kita ini ada dua puaklah agaknya..!

Gambar ehsan sahabat blogger DEMENSI
Sesungguhnya walau betapa bencipun PAS kepada UMNO, UMNO tetapakan berjuang untuk negara ini dan untuk saudara seagama dan sebangsa tanpa mengira parti. Ini adalah tanggungjawab yang tidak pernah UMNO abaikan. Buktinya boleh dilihat sekeliling kita semua, asalkan saja orang-orang PAS tidak buta hati untuk mengakui nikmat yang ada didepan mata. 

4 ulasan:

  1. dan bagi pas ada satu khalifah yang perlu ditaati - khalifah lim guano eh.

    BalasPadam
  2. Wahai ahli ahli PAS, lebih baik buat dua pilihan ini iaitu: Pertama pecat Murshidul dulu kemudian keluar lah beramai ramai dari pati PAS yang sepatutnya diberi nama PIS. Kalau kita tanya ahli ahli pas, apa maksud P . A . S pun depa tak tau nak habak.Telah terbukti bahawa PAS akan kekal dalam pakatan, maka ahli ahli yang tidak bersetuju diharap keluarlah dari parti itu, kecuali bagi ahli yang telah berbaiah takut pulak tercerai bini dengan talak 3.

    BalasPadam
  3. KEPADA PENGANUT PAS YANG MERASA DIRI MASIH WARAS DAN BERAKAL TOLONGLAH TINGGALKAN PAS DEMI MARUAH DAN DEMI MAKHLUK YANG BERNAMA MANUSIA......PERCAYALAH PERJUANGAN PAS ADALAH SIA-SIA DAN MERUGIKAN AGAMA DAN BANGSA.....PERJUANGAN YANG DILAKNAT ALLAH KERANA TERANG-TERANGAN PAS MEMPERALATKAN AGAMA UNTUK KEPENTINGAN,DAN PERUT......PERCAYALAH TIADA SEBESAR ZARAH PUN KEIKHLASAN PUAK LEBAI DAN TOK GARU DALAM PAS TERMASUK SI WALI SELIPAR DARI KELATE UNTUK MENEGAKA AGAMA ALLAH,MEREKA HANYA BERJUANG UNTUK PERUT DAN POKET......SEBELUM ANDA MENJADI SEMAKIN BEBAL TOLONG TINGGALKAN PARTI YANG LOW CLASS DAN TOLOL INI.

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah, terima kasih sahabat-sahabat saya anon-7:11, anon-9:25 dan anon-10:50 kerana telah meninggal seruan yang baik kepada saudara-saudara seagama dan sebangsa dengan kita yang masih berada didalam Pas.

    Segalanya terserahlah kepada mereka untuk berfkir dan nilaikanlah kearah mana sebenar yang ingin dilalui.

    berhijrahlah demi perpaduan bangsa dan agama dan jaganlah amalkan hidup berpuak-puak kerna ini akan melemahkan agama dan bangsa kita juga.

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular