Seorang Rakyat Kelantan sudahlah buat maksiat tunjuk pula sikap samseng

Ini semua gara-gara Nik Aziz terlepas pandang untuk berdakwah kepada rakyat sendiri, Oleh kerana asyek sibuk mentarbiyah kan Dap. Remaja ini mungkin hendak menjaga martabat serambi mekah dan pergi buat maksiat dinegeri lain.

BESUT 13 Jun - seorang pegawai penguatkuasa  Syariah Pejabat Agama Islam Besut cedera dimuka apabila ditumbuk seorang lelaki yang cuba ditahannya kerana disyaki berkhalwat disebuah chalet disini, tengah malam tadi.

Pegawai berumur 33 tahun itu bersama rakan setugasnya membuat pemeriksaan di sebuah bilik chalet di kawasan Air Tawar disini dan mendapati seorang lelaki berumur dalam lingkungan 27 tahun berada disitu bersama seorang perempuan berumur 17 tahun yang berasal dari Kampung Jerimpong, Kuala Balah, Jeli, Kelantan.


Beliau kemudian mengarahkan pasangan itu mengemaskan pakaian masing-masing untuk dibawa ke pejabat agama tetapi lelaki berkenaan enggan dan menghubungi lima  rakannya yang tiba dengan dua buah kereta. Suspek melepaskan tumbukan ke muka pagawai berkenaan dalam satu pergelutan yang turut dibantu oleh lima rakannya.


Bagi meredakan keadaan, seorang daripada pegawai penguatkuasa Syariah itu melepaskan satu tembakan amaran keudara menyebabkan suspek dan rakannya melarikan diri.


Ketua polis Daerah Besut, Superintendan Kamaruddin Zakaria, ketika dihubungui berkata suspek utama telah ditangkap manakala rakan-rakannya telah dikenal pasti dan polis sedang memburu mereka - Bernama  

2 ulasan:

  1. ANAK BUAH WALLY SLIPAU MMG HEBAK2 BELAKO. HEBAK MELIWAT, MAIN BINI OGHE, KOKAM ANAK IKAN, BUAK MAKSIAK TOK GAPO. DOSE DOH TERAMPOUN DENGE MISTAR ANUVAJI PANDIKUTTI DOWHH KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Jeffry, mungkin ingat ustaz Zaidi mengadu hal ADUN selinsing berzina dengan isteri orang. Nik Aziz kata mu balik dulu esok mu mari.

    Esuknya ustaz Zaidi datang ingatkan Nik Aziz nak ambil tindakan tapi sebaliknya..Nik Aziz Kata malam tu dia dah sembahyang istikharah, Alah dah ampon kan ADUN Selinsing tu..

    Meme hebak Wally Slipau ni...!!

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular