Ahli PKR jumpa Datuk ' T ' didedahkan

SELASA 22 Mac - Anwar Ibrahim memaklumkan dalam mesyuarat Tertinggi Keadilan tadi bahawa Johari Abdul adalah diantara mereka dari kepimpinan Tertinggi Keadilan yang telah berjumpa dengan Datuk T dan telah melihat video tersebut. Ini mungkin satu peluang untuk polis bertindak dalam usaha menjejaki siapa Datuk T tersebut.
Dimaklumkan kepada www.kritis-online.com Johari Abdul telah menolak video tersebut sebagai aksi lucah yang membabitkan Ketua umum BELIAU, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Dalam pada itu beberapa penulis telah menasihatkan BN/UMNO dan penyokong untuk tidak membuat spekulasi isu video ini. Laman www.umno-reform2.com dalam kenyataannya Pesanan untuk UMNO-menggesaOMNO untuk tidak campur tangan kerana akan kelak menimbulkan spekulasi UMNO terbabit dalam perencanaan video lucah Carcosa tersebut Sementara Khir Toyo bekas menteri besar Selangor turut berkata agar BN/UMNO berhati-hati kerana ini mungkin mainan PKR sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular