Jentera Husam telah bergerak

Kota Bharu 20 Mac - Bermula bulan ini, semua Pas kawasan akan sibuk untuk bermuktamar bagi memilih pemimpin mereka. Pada masa yang sama, broker-broker politik akan mula sibuk untuk memancing undi.
Seperti yang dijelaskan sebelum, Husam Musa akan membuat penampilan semula dan kerja-kerja melobi dikatakan telah bermula. Di beberapa kawasan Husam yang mengatur orangnya dan beliau juga dikatakan telah memanggil semua ahli yang 'endogan' untuk menyusun strategi.
Di Kelantan, Husam kelihatan agak goyah dan hanya dikatakan bersaorangan dalam barisan Exco. Tidak ada Exco lain bersamanya. Bagaimanpun dia mendapat sokongan padu daripada Dewan Pemuda Pas Kelantan selepas Abdul Latif berjaya mengenepikan pengaruh Nik Abduh.
Husam akancuba sedaya upaya untuk menang kali ini kerana ini penentu masa depan dalam politik. Ingat Husam adalah orang kuat Anwar, dia akan cuba mengekalkan pengaruh Anwar dalam Pas. Orang Pas perlu bersatu padu supaya pengaruh Anwar dapat dikekang. Orang seperti Datuk Mohd Amar Nik Abdullah perlu dipertahankan dan disokong sepenuhnya kerana beliau mewarisi kepimpinan utama. - kelatekito.net

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular