Pelakon Seks Tidak Berdosa

Mac/25/2011 Jangan bikin video lucah, adakan hubungan seks tidak salah. Mungkin itu maksud yang inigin disampaikan oleh Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat berhubung video seks Anwar Ibrahim dengan pelacur Cina.
Nik Aziz hanya menterang pembikin dan penayang video tersebut tetapi tidak menyentuh lansung mengenai si perlaku dalam rakaman itu. Apakah persoalan pokok dalam isu ini. Individu dalam video atau pembikin video. Nik Aziz pada kuliah mingguanya didepan pejabat Pas Kelantan pagi ini menyetoh trio Datuk tersebut memperbodohkan orang Melayu dengan penayangan video tersebut.
Beliau lansung tidah marah pada pelakon tersebut, ini menunjukkan sikap pilih kasihnya dan yakin itu adalah Anwar. Tetapi beliau sedar sekiranya Anwar jatuh, politik beliau juga jatuh. Jadi Nik Aziz perlu mempertahakannya demi kepentingan politik dan terpaksa membelakangkan agama. Sebagai rakyat Malaysia terutamanya yang berugama Islam wajar melihat perkara ini secara mendalam. Nik Aziz akan menggunakan apa saja untuk mempertahakan kedudukannya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular