Penolakan Barang Kes..Anwar Terperangkap!

Penolakan barang kes..anwar terperangakap - Bila hakim tolak barang barang yang boleh dijadikan bukti untuk mensabitkan Anwar sebagai lelaki 'Y' heboh kita semua, apakan tidak? Sebab kita semua yang dah bosan dengan kes liwat tertunda yang paling lama dalam dunia sudah seakan ada penghujungnya...tapi tiba tiba lain pulak jadinya.
Tapi sebenarnya itu hanya diperingkat bicara dalam bicara, dan ianya tidak langsung mempengaruhi prosiding yang sedang berlansung, hakim sebenarnya telah mengambil keputusan bijak dengan menolak bukti yang cuba dibawa. Hakim ni gentle bro.. dia tak pakai bukti yang diambil secara tak rela.
Kalau semalam semua peguamtunda 'yamseng' meraikan kemenangan palsu pasti hari hari mendatang menyebabkan mereka memuntahkan balik air kencing syaitan yang diteguk itu.. tapi peguamtunda ni pun bkan peduli sijubor ni masuk penjara atau tidak, yang mestahak hasil masuk yang dia orang dapat dalam menunda kes liwat ini.
Dia orang ni mungkin sudah lupa, Parlimen telah meluluskan Akta DNA pada tahun 2009 yang lalu yang mana mahkamah berkuasa untuk mendapatkan DNA dari sesiapa jua walaupun sesaorang ibu itu tidak mahu memberikannya. Ini bermakna Hakim pasti mahu mengesahkan siapakah Mr Y sepertimana yang didakwa. Dalam hal ini Anwar Al-Sheik Al-Juburi sama ada rela atau tidak, dibotol air, tuala apa jua, sama ada lebam, pengsan atau berkerusi roda, berdiri atau baring, mengiring atau menonggeng, PASTI akan memberikannya secara terbuka...
LU FIKIRLAH SENDIRI.
artikel ini disunting dari blogger rakan, PUTRA MERDEKA.
terima kasih bro..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular