India Hindraf Dapat Ladang Rakyat Di Kelantan

Lojing 11 Mac - Jika sebelum ini kelatekito.net mendedahkan ali baba Cina. Hari ini, kalatekito.net akan dedahkan mengenai seorang India yang tidak ada kena mengena dengan Kelantan turut menerima tanah untuk bangunkan Ladang Rakyat.
Bagaimanapun kelatekito.net tidak akan mendedahkan sepenuhnya mengenai pemimpin tersebut cukup sekadar seorang pejuang kaum India yang lantang bekas orang kepercaan Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Cerita pemimpin ini dapat tanah ladang rakyat atu pun lebih mudah balak dari Kelantan sudah lama dengar. Dia mendapat tanah seluas 200 ekar di Lojing atas nama satu syarikat bagaimana pun timbul masalah sehingga dia mahu mengheret Kerajaan Pas Kelantan ke Mahkamah.
Tapi sekali lagi super hero spender, Husam Musa telah memainkan peranannya dengan menghantar orang tengah seorang senator untuk selesaikan masalah ini. Sebagai habuan senator itu mendapat tanah seluas 30 ekar di Lojing tetapi masalah ini tetap tidak selesai.
Cukup setakat ini dahulu. kita tunggu respon dari Bos Ladang Rakyat, Dtuk Ahmad Yakob dahulu. Selepas ini kelatekito.net akan mengemukan dokumen seperti mana entry, Ladang Rakyat, Ali Baba. Cukuplah Pas membohongi rakyat Kelantan. KELATEKITO.NET

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular