Rakyat bijak menilai, perjuangan Pas mangkin bungkus

Pas bukan Islam dan Islam bukan Pas. Pas hanyalah sebuah Parti yang berlatarbelakang konon Islam. Hanya satu sahaja yang kononnya mencerminkan ketokohan orang yang berugama iaitu kepada pemimpin-pemimpin mereka dengan jubah dan janggut yang sejemput lain pada itu sorry dapat kita mengambil contoh yang terbaik dari mereka.
Mungkin ini lambang yang sesuai untuk diterima pakai dalam PRU ke13 nanti, manalah tahu dengan lambang ini kalau-kalau bolih membawa tuah kepada parti Pas. Kalau puak-puak ini berjaya ke Putrajaya alamatnya hancur leburlan negara Malaysia yang tercinta ini.
Kita ambil banyak contoh dan banyak lagi bukti-bukti, bahawa Pas gagal dalam mentadbir negeri Kelantan apatah lagi untuk mentadbir sebuah negara. Sehingga sekarang sudah 21 tahun kerajaan Pas Kelantan tidak berdaya untuk memulihkan sistem air untuk kegunaan rakyatnya. Kalau hendak dikira memang tak cukup jari sepuloh kita akan ketidakupaya Pas dalam memberi dan membela nasib rakyat. Wahai rakyat Pas kelantan, Allah tidak merubah nasib sesuatu kaum itu, melainkan kaum itu sendiri yang mengubahkan nasib mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular