Tahniah Kerajaan Pas Kelantan

31 Mac 2011 - Jika berita yang dilaporkan adalah benar dan sah, maka satu keputusan yang tegas telah dilakukan oleh kepimpinan Pas Kelantan, Datuk Abdul Aziz Nik Mat. Saya berharap, keputusan ini biarlah tetap dan terus dan di kuatkuasakan tanpa diubah walau pon ditentang oleh mana-mana pihak. Kerana didalam Islam judi serta maksiat yang lain wajib dibenteras.
Sekiranya ada rayuan atau pon desakan dari rakan sekutu Pas iaitu parti DAP, diharap kepada pentadbiran Kerajaan Negeri Kelantan akan tetap bertegas dan pertahankanlah, keputusan bagi pengharaman jualan tiket loteri sudah miktamad dan tiada lagi sebarang rayuan.
Pssst...syabas dari saya, yang benar saya benarkan. klik disiniTahniah Kerajaan Pas Kelantan

2 ulasan:

  1. Salam Saudara, maaf jika saya tarsalah Mempubliskan Ulasan Saudara, Tujuan saya hanyalah, berharap kepada semua Rakan rakan Bloger jangan terlalu Taksub dengan Parti Politik, agar jangan bermusuhan sesama Bloger,walaupun berlainan kepahaman Politik, dan kita adalah kita, Wassalam

    BalasPadam
  2. Saya terlalu takut sahabat letak saya ditempat yang terlalu tinggi, siapalah saya ini sifat baharu yang punyai banyak kelemahan. harapan saya jika yang baik dan elok semuanya datang dari Allah, dan yang buruk itu tanpa saya sengajakan datang nya dari saya.

    sekian wassalam.

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular