Video Klips seks: Konspirasi Dalaman Tutup Isu DNA??

KUALA LUMPUR, 22 Mac - Menurut mereka yang berkesempatan untuk melihat video klip seks yang dikatakan membabitkan pemimpin utama pakatan pembangkang...pusing ikut mana 360 darjah sekalipun memang ternyata wajah pemimpin tersebut. Ternyata video klip seks itu telah meletupkan negara sehingga heboh diperkatakan pelbagai pehak dengan pelbagai teori dan pendapat.
Malah video klips yang diletupkan semalam juga sama sekali menutup isu DNA Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sejak kebelakangan ini mendapat tumpuan hangat seluruh rakyat. Reaksi yang sama juga diberikan Ahli Parlimen Sekijang, Datuk Baharum Mohamed yang mahu semua pihak berhati-hati dalam memperkatakan perihal video seks yang dikatakan membabitkan Anwar itu.
Jelas ada pelbagai kemungkinan kemunculan video klips itu ditengah kehangatan rakyat mempersoalkan tindakan Anwar yang terus berdolak dalih dari memberikan sample DNA dalam kes liwatnya. Tegas beliau hakikat sebenarnya reputasi Anwar sudah tercalar dengan pelbagai cerita negatif.
"Saya pervaya, isu ini ditimbulkan semata-mata untuk menutup isu DNA. Cerita rakaman video ni biarlah pihak berkuasa yang mengambil tindakan sekiranya benar. Isu DNA pun belum habis, dah timbul cerita baru. Tunggu lah apa lagi alasan yang hendak diberikan nanti. Terbukti dia memang tidak layak bergelar pemimpin," Katanya kepada UMNO-Online ketika diminta mengulas isu video klips tersebut.
Namun kata beliau lagi Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali yang mengatakan bahawa Anwar tidak perlu menyerahkan DNA nya kerana akandisalah gunakan untuk meletakkan semua kesalan kepada Anwar adalah alasan bagi melindungi kebenaran. Tegas beliau sekiranya benar Anwar tidak bersalah, dia tidak seharusnya takut menyerah sampel DNA untuk dijadikan bukti dimahkamah.
"Kalau betul Anwar tidak bersalah dan berada dipehak yang benar, mengapa kita harus takut. Serah sahajalah DNA. Pepatah Melayu ada sebut, berani kerana benar, takut kerana salah. Sekiranya Anwar teragak-agak, ini membawa maksud dia takut dan ada yang mahu disembunyikan. Mereka melaungkan keadilan, tetapi mengapa dalam hal ini, keadilan seakan disembunyikan."
"Meraka seakan mahu terus menipu rakyat...terus mahu memanipulasi orang ramai. Sekarang, rakyat sudah sedar dan muak dengan perangai Anuar. Rakyat mahu kebenaran," ujarnya. Justeru beliau yakin isu DNA ini tidak akan terpadam begitu sahaja kerana rakyat semakin jelas permainan yang cuba dimainkan pembangkang yang sehingga ini gagal memberi tumpuan terhadap perkara sebenar dalam kes liwat Anwar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular