Anwar Di Penghujung Hayat Politknya Bila Dunia Tahu Siapa Lelaki "Y"

KUALA LUMPUR, 14 Mac- Karier politk Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan berakhir sebaik sahaja dunia mengetahui lelaki "Y", iaitu tuan punya air mani yang dijumpai didalam dubur Mohd Saiful Bukhairi adalah kepunyaan Anwar Ibrahim.
Bekas pemimpin Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor, Lokman Noor Adam berkata, mungkin Anwar boleh memekakkan telinganya bila rakyat mula bangkit berdemontrasi mendesak agar beliau membenarkan DNA nya diambil tetapi bolehkah beliau ingkar perintah Mahkamah, jika Hakim memerintahkan beliau bekerjasama dalam membenarkan DNA nya diambil.
"Kita kecewa dengan alasan bodoh peguam Anwar, Sivarasa Rasiah yang menyatakan bahawa beliau menasehati anak guamnya supaya jangan menyerahkan DNA kerana tidak percaya dalam proses penjanaan DNA dari sampel yang diambil. Tidak pernah dalam sejarah perundangan negara ini ada pehak yang mempertikaikan proses penjanaan DNA yang dijadikan bukti pembicaraan", katanya kepada UMNO- Online.
Beliau yang juga Exco Pemuda UMNO Malaysia menambah pelbagai syarat yang dikenakan oleh pihak Anwar berhubung pengambilan DNA ini adalah suatu yang cukup luar biasa dan melucukan. "Jika Sivarasa mahu melihat sendiri bagaimana sampel yang diambil diproses sehingga DNA dihasilkan, kita juga nak melihat proses pengambilan sampel air mani dari Anuar", ujarnya secara sinis.
Dalam perkembangan yang sama, Pengurusi Justice 4 all, Anuar Basiran berkata, "berani kerana benar, takut kerana salah," adalah peribahasa yang sesuai untuk Ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim. "Kenapa perlu Anwar kehulu kehilir untuk membawa rakyat sebagai hakim bagi pertuduhan yang beliau hadapi? Rakyat kini semankin matang. Rakyat sudah jemu dengan tindakan Anwar yang terus-terusan amal cara politik, Matlamat halalkan cara dalam usaha untuk merealisasikan impiannya untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia dan seterusnya mahu menjadikan negara ini negara Republik," katanya.
Beliau seterusnya melemparkan persoalan, apa sudah jadi dengan Anwar Ibrahim? "Ini persoalan yang perlu kita sebagai rakyat fikirkan. Kalau dulu beliau sentiasa bercerita tentang keadilan kini apa jenis keadilan yang mahu ditegakkan sekiranya beliau sendiri takut dengan keadilannya sendiri".
"Anwar- Beranilah berhadapan dengan masalah ciptaan kamu sendiri. Jangan hanya berani melaungkan keadilan tetapi kamu sendiri takut kepada kebenaran," ujarnya.-mediaUMNO

2 ulasan:

  1. Apa sudah jadi dengan Anwar???
    1.Dia telah di malukan olih TDM(Itu pun selepas bermacam2 orang datang melapurkan kpd TDM) selepas di pecat dari kabinet..Tindakan selanjutnya adalah memalukan TDMdan UMNO.Anwar telah melakukan kesalahan meliwat secara terang pada sodomi 1.Terlepas pada mulanya.
    2.Bermacam2 cara dilakukan anwar untuk menjatuhkan bossnya yang mendidik dia sehingga menjadi TPM.Cara untuk menjatuhkan TDM bermacam2 di cuba.Antara yg paling jahat ialah mengadakan 'reformasi jalanan'.Disinilah bermulanya sejarah reformasi,dimana banyak rakyat di pergunakan untuk agenda anwar dan mereka kebanyakan di tarik dalam kancah membenci TDM.(pada hal hanya dia sahaja yg di pecat).Olih kerana anwar adalah seorang yg bijak bercakap dan berpidato,rakyat terpikat dengan kata2 beliau.
    3.Merebaknya reformasi jalanan (mungkin atas dasar kesian atau percaya atau di bayar..walllhuwa'lam'..Kebanyakan nya di bayar.Dilakukan mengikut budaya Indonesia dimana reformasi jalanan semuanya di bayar.Ini sudah menjadi budaya cari makan olih sesetengah rakyat miskin di Indonesia.(berjuang atas dasar DUIT).
    4.Pada mulanya reformasi ini,hanya orang Melayu yang berarak,lama kelamaan,Bangsa lain juga di tarik mempercayai anwar.HINDRAF,mithalnya di biayai olih siapa?Orang India juga sudah mula mengikut perjuangan anwar.Pada hakikatnya anwar memang cekap memberi janji janji manis tanpa menghiraukan keselamatan Negara secara jangka panjang.(Hari ini perpecahan kaum makin ketara).
    4.Anwar menubuhkan PKR dan disinilah bermulanya 'benchmark' popularitynya.kebanyakan yg bersama anwar adalah gagasan pemimpin yg tidak ada quality pemimpin.(Tangkap muat) dan kebanyakan juga adalah anti UMNO atau tidak di terima UMNO atau MIC.
    5.bangsa cina,banyak berdiam diri atau 'wait and see' tetapi dalam sedar atau tidak DAP telah menjadi dalang dalam semua hal ini.bangsa Cina tidak menunjuk nunjuk dalam hal ini.mereka melakukan secara diam diam.Memecahkan MCA dan Gerakan.Itu kerja DAP.
    6.PAS juga di tarik dalam kancah ini.PAS yg begitu lama berjuang macam orang mengantuk di sorong bantal,bersekongkol lah PAS dengan anwar yg pandai berpidato dan bahasa arab anwar makin ketara.Untuk menarik minat melayu yang fasik dan tidak memperdulikan perjuangan UMNO selama ini untuk memertabatkan bangsa melayu di bumi melayu.PAS menggunakan agama dalam semua isu isu mereka dan di tokok tambah dengan kepetahan anwar bercakap,melayu makin terpikat dengan PAS.Padahal PAS adalah parti yg pentingkan diri dan di pelupuri olih ustaz2 yang tamak haloba tanpa mengira masa depan melayu di bumi melayu.DAP mengatur strategy yg unik dan licin untuk menggunakan PAS dan PKR demi peningkatan bangsa cina dalam memperjuangkan hak mereka.MCA dan gerakan di pecahkan.Ini semua gara gara anwar.(pengkhianat bangsa).
    7.Setelah semua latar belakang anwar didedahkan tanpa henti,anwar masih lagi memperjuangkang credibiliy beliau dengan berbohong ketahap maksima.Do or DIE situation.Peguam2 anwar terdiri dari bangsa India dan inilah yang membuatkan bansa India juga berpecah.(Hebat sungguh anwar).Segala sejarah menyatu padukan bangsa selama ini berjaya di pecahkan dan Malaysia di ambang 'peperangan kaum'.Kalau ini berlaku.Malaysia sekali lagi akan mengharungi masa depan yang rumit.
    Siapakah ANWAR di mata kasar kita????????

    BalasPadam
  2. Terima kasih kepada Tuan tanpa nama, saya amat terharu dengan komen yang Tuan abadikan didalam blog saya. Saya kagum sememangnya Tuan seorang ahli politik yang bergiat cergas dan berpandangan tajam serta terlalu prihatin. Syabas Tuan izinkan saya terbitkan komen tuan untuk dinilai oleh pembaca diluar sana.

    Saya berharap dengan sebesar harapan semoga Tuan sudi lagi meberikan pendapat kepada setiap terbitan saya dalam masa yang sama tolong lah beri pandangan serta tegoran kepada saya dan juga bimbinglah saya didalam menerbitkan artikel yang boleh kita manfaatkan bersama-sama rakyat Malaysia amnya. Terima kasih sekali lagi kepada Tuan.

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular