Sendiri ingat…video seks Anwar heret PAS : N9 Kini

Pelik bin ajaib sejak tersebarnya berita Ketua Polis Negera Tan Sri Ismail Omar menegesakan video seks yang didakwa libatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim tule pada tengah hari Jumaat, laman twitter para pemimpin Pas dan DAP langsung tidak sentuh atau ulas mengenainya.
Ini berbeza sekali dengan suasana sejurus pendedahan Datu Trio mengenainya dibuat Isnin 21 Mac lalu. Mereka meletop-letop twit melemparkan berbagai tuduhan terhadap kerajaan dan UMNO termasuk konspirasi segala macam.
Datuk Mahfuz Omar dan Dr Lolo Ghazali antara yang paling banyak membelasah isu ini menerusi twitter hampir setiap hari...kini tak berbunyi lansung mengenainya begitu juga twit Lim Kit Siang anaknya LimGuan Eng. Kenapa agak tiba-tiba masin-masing macam tekan brek sahaja? apakah semua mereka sudah langsah setapak ke belakang untuk merangka strategi baru untuk menentang pengumuman Ketua Polis Negara?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular