Dosa Fitnah Lebih Besar Dari Membunuh

Tengok si Kojak ini satu Malaysia pasti kenal siapa
dia, ini adalah orang belaan Anwar Ibrahim.
DOSA FITNAH LEBIH BESAR DARI MEMBUNUH.


Kita sebagai orang Islam sedari kecil kita telah diajar ibu-bapa dan juga guru-guru (ustaz) tentang mangenal diri dan mengenal Allah.


Bermakna asas agama Islam sudah tersemat dan tertanam didalam diri kita, tapi amat malang  segala ilmu yang kita belajar semasa diajar telah disalah gunakan dan kita letakkan diri kita hina dipandang orang dan lebih hina disisi Allah.


Kita juga kenal yang mana halal dan yang mana haram, tetapi kenapa kita pilih perangai "haram jadah"?
Kenapa nampak sugul sangat bro? itulah nasib
dari ANUgerah Tuhan dah auto bertukar
kepada ANUgerah Syaitan.

Selagi kita masih bernyawa bermakna masih ada jalan untuk kita kembali kepada jalan yang diredho' oleh Allah.


Sebagai sifat baharu kita punya kelemahan dan kita baikilah segala kesilapan yang telah lalu dan kita bina lah hidup baharu.


Sesunguhnya sifat Allah maha pemurah lagi maha penyayang, berbanyakkan lah berightifar. Allah akan terima tobat kita jika kita berjanji bersungguh menyesali akan segala keterlanjuran sama ada yang sengaja kita lakukan ataupun tidak sengaja. Dibawah ini ada link sahabat blogger Satu Melayu, saya harap saudara pembaca semua sudilah login link dibawah ini-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular