Cerai bukan punca Nadia kembali : N9 Kini

SELEPAS mengambil keputusan berhenti menyanyi sebaik sahaja mendirikan rumah tangga sekitar tahun 1999, penyanyi bersuara serak basah, Nadia Ali kini tekad untuk muncul semula dalam industri seni suara selepas 13 tahun melenyapkan diri.
Pelantun lagu Salam Untuk Kekasih itu ketika aktif menyanyi sempat melahirkan tiga buah album sebelum diminta oleh bekas suaminya untuk menumpuka sepenuh perhatian kepada keluarga.
"Album pertama saya keluar pada tahun 1996 dan dalam masa dua tahun aktif menyanyi, saya sempat melahirkan tiga album sebelum terus berhenti selepas berkahwin.
"Sejak saya berhenti, saya memang tidak lansung berhubung dengan mana-mana media sehingga sekarang," ujarnya yang sudah hampir setahun bercerai dengan suaminya selepas berkahwin hampir 11 tahun.
Menolak penceraian adalah punca untuk bernyanyi semula, sebaliknya Nadia memberi tahu, kehadirannya kini bertitik tolak semangat pada para peminat ketika dia dijemput mengadakan sebuah persembahan di Sabah pada tahun lalu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular