Video 2: Terjawab Sudah Persoalan Perut Buncit

Lihat sebelum memakai baju dan seluar dan selepas kemas berpakaian!

Lihat pada gambar diatas. Sebelum dan sesudah. Nampak sangat perut buncit itu ditutup apabila baju dan seluar dipakaikan. Jadi tiadalah isu berkenaan peryt lagi sebab semasa tak berbaju memang nampak jelas buncitnya tapi selepas berbaju semula, buncit itu hampir tidak kelihatan.

So apa lagi selepas ini?

Sebelum ini alasan yang sering digunakan penyokong pembangkang bagi menafikan pembabitan ketua umum mereka didalam video tersebut ialah soal perut, perut tak buncit. Malah, pelaku sendiri pun menjadikan soal buncit itu sebagai alasan untuk mengatakan yang dirinya tak bersalah.

Dengan penyiaran video terbaru ini, tahulah kita bahawa perut buncit itu memang tidak kelihatan bila baju dan seluar dikenakan. Jadi tanpa alasan perut, alasan apa lagi nak digunakan bagi menafi pembabitan dalam video tersebut?

Mungkingkah selepas ini isu 'belalai' pula? Alasan sama boleh digunakan, 'look like mine but not mine'...mungkin juga. Akan adakah satu lagi temuramah dirumah pelaku oleh isterinya (Kak Wan) bagi menafikan bahawa 'belalai' itu adalah milik suaminya? Rasa macam tidak, tapi kalau itu berlaku memang sesuai sangatlah sebab Kak Wan isteri,  kang orang lain sebut kang, lagilah menjadi isu.

Semakin lam semakin terserlah kebenaran disebalik penyebaran video klip ini. Sungguh pun pahit tapi mata tidak menipu. Jelas sangat si polan yang dimaksudkan ialah yang sama berada/beraksi didalam video tersebut.

Nak pertahankan apa lagi sebab semua sudah sama. Dari gaya berjalan, gaya membengkokkan badan, semua serupa. Soal perut yang dibangkitkan juga sudah tidak lagi relevan.
Sama-samalah kita tunggu penyudahhannya. Cerita yang trajis ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular