Isu Semakin Panas video seks Sudah Mula Berasap

IGP: Klip video seks bukan dibocor polis
KUALA LUMPUR, 5 April - Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar menafikan klip video hampir du minit yang kini disebarkan menerusi Internet, dikatakan aksi seks Datuk Seri Anwar Ibrahim yang didedahkan oleh "Dtuk T", dibocorkan oleh polia.
Ketika ditanya bagaimana rakaman itu bocor sedangkan "Datuk T" mendakwa satu-satunya rakaman video seks kini disimpan polis, Ismail (gambar) berkata, "itu yang saya katakan.
"Sudah tentu tidak datang dari kami, ia langgar undang-undang dan tidak bermoral. Macam mana saya bolehkan perkara macam itu (berlaku) ? ktanya. "Kami tidak tahu dari mana datangnya video itu. Siapa muat naik, kami tidak tahu," kata Menteri Dalam Negari Datuk Hishammuddin Hussein pada sidang media hari ini.
Klip video dua minit yang mengaikkan Anwar melanggan seorang pelacur asing kini dimuatkan dalam YouTube dan beberapa blog pro Umno dan juaga pembangkang. Difahamkan klip itu disebarkan dalam dunia siber sejak kelmarin.
Klip itu yang panjangnya 107 saat menunjukkan dua lelaki dan seorang wanita berada disebuah bilik sebelum akasi seks dengan pelacur berkenaan, didakwa dari China. Rakaman asal yang dipertontonkan kepada media di hotel Carcosa Seri Negara dua mingu lalu dilaporkan 21 minit. Klip itu muncul di Internet dua hari selepas polis mengesahkan bahawa rakaman video itu adalah tulen.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular