Video seks: Anwar antara 35 orang individu dipanggil polis

KUALA LUMPUR, 6 April - Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah antara 35 orang dipanggil polis untuk memberi keterangan berhubung siasatan kes video seks melibatkan pelaku yang didakwa mirip beliau.
Individu lain termasuk bekas Ketua Menteri Melaka Tan Sri Rahim Thamby Chik, ahli perniagaan Datuk Shazly Easkay Abdullah dan Bendahari Perkasa Datu Shuib Lazim, ketiga-tiganya menggelar mereka "Datuk T" dan yang mengaku mendedahkan video itu kepada sekumpulan wartawan di Carcosa Seri Negara juga dipanggil memberi keterangan.
Acryl Sani berkata, keterangan yang diambil daripada Anwar adalah "memadai". "Sekiranya terdapat keterangan beliau yang tidak lengkap, kita akan panggil dia lagi sekali untuk bagi keterangan tapi setakat ini ianya mencukupi," katanya disini hari ini. Acryl Sani berkata polis akan memanggil dua tiga lagi individu untuk melengkapkan kertas siasatan. Acryl Sani berkata kertas siasatan kes berkenaan kini siap 95% dan akan dihantar kepada Peguam Negara dalam masa terdekat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular