UMNO Online - Hitam Putih : Video Bajet Rendah Ke?

SALAM KEPADA SEMUA PENGUNJUNG, DAN PEMBACA SERTA KEPADA PEMINAT BLOG KemBalakEnterprise (K.BE), Saya ingin mengajak anda semua untuk kita berfikir seketika dengan apa yang saya paparkan disini.
Dalam suasana sekarang ini heboh dimana-dimana orang berkata dan bercerita tentang tersebarnya video seks yang dikatakan Datuk Seri Anwar Ibrahim ada sebagai orang yang berakasi didalam video tersebut.
Didalam media, termasuk didalam blogger yang pro kerajaan Barisan Nasional (BN) dan juga didalam blogger yang pro Pakatan Rakyat (PR) turut sama menyiarkan video tersebut.
Tidak ketinggal didalam halaman kegemaran ramai yang sudah popular iaitu didalam halaman Facebooker. Disini berbagai-bagai spekulasi atau andaian yang diberikan, berebeza-beza diantara pendapat yang disuarakan oleh pembaca. Bagi mereka yang pro kerajaan atau pon yang pro pembangkang.
Dari apa yang saya baca didalam blogger yang pro pembangkang (PR) mereka juga punya andaian tersendiri, kononnya lelaki yang beraksi perutnya buncitlah tak serupa perut Anwar yang kempis.
Ada pula yang mungkin sudah tolong Anwar beberapi kali atau sudah selalu tanggalkan baju Anwar, mereka beza bahagian dada Anwar tak sama dalam video tersebut. hehehe... kata seorang yang buat komen tu kopek Anwar tak gelebih macam kopek lelaki dalam video itu. Agaknya orang tersebut selalu urut dada Anwar agaknya..!
Lagi satu komen pula katanya ini video tipu kerana katanya, sekarang zaman moden mana semua nya serba canggih. Tetapi ini video hitam putih "Law Class" fuhhh...lamak bijak dia menilai nya (cuma bijak kepala hotak dia saja yang biul).
Oleh kerana sudah canggihlah maka saya bawa kan beberapa contoh kamera (webcam) yang berteknologi tinggi yang harganya tersangat mahal dipasaran. Bagi diri saya terus-terang saya katakan memang tidak mampu untuk saya memiliki apatah lagi untuk membeli nya. Bukan ini saja contoh yang ada, malah banyak lagi yang lebih canggih daripada model yang saya papakan disini
Negara Barat, semua kita tahu teknologi mereka sudah terlalu maju dan tidak ketinggalan Negara Asia Jepun, Korea dan yang lain-lain sudah maju teknolgi mereka.
Satu contoh yang berikan disini, Sebuah kapal terbang yang canggih buatan Amerika Syarikat bernilai berbilion Dollar. tapi kenapa kamera yang digunakan didalam pesawat terbang mereka hitam puteh? Adakah untuk melengkapkan kamera tersebut mereka sudah tidak mampu atau sudah tidak ada idea untuk membuat kamera berwarna. Kenapa guna "BLACK & WHITE"..?
Kalau dah dasar bingung lagi "Taksub" bawalah berbagai-bagai bukti kebenaran, mereka tetap juga akan menyangkalkannya dengan berbagai-bagai alasan. Lebih-lebih lagi jika didalam video tersebut sudah terbukti kebenarannya yang terbabit adalah orang kuat dan orang harapan mereka untuk mara ke Putrajaya. Jika mereka mengatakan benar, bermakna punahlah segala harapan dan impian yang tinggi yang mereka cita-citakan selama ini.
Kita jangan lupa bahawa "sa" nya Allah itu sifatnya Ujud, maha mengetahui walaupun apa yang tersirat. Lambat laun kebenaran pasti tiba cuma lambat atau cepat itu hanya kerja Allah S.WT kita mesti tahu dan ingat, diatas dunia ini hanya dua do'a yang Allah kabulkan dengan terlebih dahulu, iaitu do'a seorang ibu dan do'a orang-orang yang terinaya.
Dari apa yang saya tahu, Saiful mangsa liwat telah berdo'a didepan KA'ABAH di Mekah supaya tunjukkan kebenaran, jika Saiful orang yang terinaya maka kita tunggu saja dah lihatlah nanti.
Disini adalah keratan video tersebut yang rakaman nya hitam puteh yang didakwa oleh mereka video palsu dan tak canggih.
Anda jangan tidak klik link dibawah ini, kerana saya kongsikan kepada anda tentang seorang pakar yang amat berpengalaman didalam video dan fhotografi.
Terima kasih dari saya mnorkembalak untuk anda semua yang sudi membaca artikel terbitan ini.

2 ulasan:

  1. sapa nak fitnah anwar pencacai nie berapa undi dia dapat pkr tak kemana tak ada masa nak fitnah penbohong cam nie
    dia nie pencacai menhabiskan bores jerr'''' tak ada sapa nak dengki dengan pencacai ni... najip lebih berjaya tak terasa tergugat pun
    saya pun hairan... hairan sangat kalau ada orang umno dengki dengan anwar nie... sebab orang umno tahu sangat pecacai suka bontot buat apa nak dengki buat apa nak fitnah kau nak mampus ker nak terbalik kerrr lantak cuma kalau ada yang boleh di buktikan dia bersalah kena khabarkan dakwa
    sebab tu ada lah tututan agama kita kalau kita tahu tapi diam tu leh di kata bersubahat pikir2kan lah renong2kan lah jangan cuma nak cari salah orang tak nampak salah sendiri

    BalasPadam
  2. kenapa orang yang sokong anwar kata anwar di fitnah orang umno
    nak tanya pada penyokong anwar Apa sebab dan beri sebab ..... sebab kenapa orang umno nak irihati gan anuar nie
    sedangkan orang umno rata2 tahu si pencacai nie tak berharga langsung di mata orang umno dah di buang pun dia nie tak leh nak gugat apa2 pun pelik laaa napa kooo orang tak pikir semua tu
    sebab kamu pikir anwar nie hebat kerrr hebat apa nya hebat berbohong laaa kawan tak di perlukan oleh umno jijik ada laaaa heeeeaaaaa

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular