Desak Sansul serah bukti

KUALA LUMPUR - Sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO), Jaringan Melayu Malyasia (JMM) mendesak Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Samsul Iskandar Mohd Akin yang mendakwa mempunyai rakaman video seks melibatkan pemimpin politik, menyerahkan bukti kapada polis.
Yang Dipertuanya, Azwandin Hamzah berkata, bukti itu penting untok polis menyiasat dakwaan yang dibuatnya itu. Kes itu, katanya, sama seperti rakaman video seks yang didakwa melibatkan pemimpin PKR, baru-baru ini.
"Jika benar, beliau tidak perlu dolak dalik dengan memberikan pelbagai alasan untuk tidak mengemukakan bukti. "Sekiranya beliau enggan menyerahkan bukti, JMM meminta polis mengambil mengambil tindakan terhadapnya," katanya pada seorang media diperkarangan Ibu Pejabat Polis Daerah IPD itu, kira-kira jam 11 pagi. Seramai 30 Ahli JMM turut hadir.
Samsul Iskandar sebelum ini mendakwa beliau memiliki beberapa video skandal seks yang melibatkan pemimpin-pemimpin UMNO dan Barisan Nasional (BN). Menurut Samsul, meski pun pakatan pembangkang memiliki beberapa video terbabit, pihaknya tidak akanmenggunakan isu-isu sedemikian memandangkan ia adalah tindakan tidak bermoral yang sepatutnya tidak diamalkan oleh mana-mana parti pilitik dinegara ini.
Sementara itu Azwandin berkata, beliau tidak mahu berlaku fitnah yang boleh mengelirukan masyarakat mengenai rakaman video seks itu. "Sebagai seorang pemimpin, beliau seharusnya bertanggungjawab dalam mengeluarkan kenyataan, terutamanya melibatkan pertuduhan melibatkan salah laku moral dengan memastikan beliau mempunyai bukti serta fakta yang tepat," katanya.
Psssstt...ambil kau, kerana pulut santan binasa, kerana mulut badan lah merana.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular