Pakatan Harus Manfaatkan Suruhanjaya Jika Dibentuk, kata Nazri

KUALA LUMPUR 3 April - Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak harus takut untik berhadapan dengan siasatan ssuruhanjaya diraja mengenai pendedahan rakaman video seks kerana ia akan turut menfaatkan Ketua Umum Pakatan Rakyat (PR) itu, kata Datuk Nazri Aziz (gambar) hari ini.
Sehubung itu kata Nazri, tiada sebab mengapa Anwar harus bimbang untuk menghadapi atau membantah pembentukan suruhanjaya sedemikian.
"Jika lelaki dalam video itu bukan Anwar, maka ia harus menjadi kelebihan politik yang cukup besar bagi pembangkang dalam pilihan raya umum. "Saya merasakan beliau dan pembangkang boleh menang besar. Jadi kenapa bimbang?" kata beliau kepada pemberita di Kuala Kangsar Perak hari ini. Dipetik The Star Online hari ini, Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu berkata, penubuhan suruhanjaya diraja adalah penting sebab polis sudah mengesahkan ketulenan video seks itu.
Nazri berkata identiti lelaki dan wanita dalam aksi seks rakaman itu harus ditentukan sebab polis sudah pun mengesahkan bahawa video itu bukan satu rekaan. "Bagi Barisan Nasional, kami juga mahu membersihkan nama kami, memandangkan kami juga telah dituduh sebagai dalang pendedahan video seks ini," kata beliau.
Sementara gambar dibawah ini, kempen antinuklear membantah rancangan membina logi tenaga nuklear, anjuran DAP di Pelabuhan Klang hari ini.- Foto Reuters.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular