Macatea

SALAM KEPADA SEMUA PEMBACA BLOG K.B.E
Hari ini saya ingin menyampaikan satu info yang amat berharga untuk saudara semua. Produk yang hebat ini, memang telah nenjadi amalan kepada mereka yang inginkan kecergasan dan kesihatan yang berterusan. Kecergasan stamina sentiasa terjamin lebih-lebih lagi kepada saudara-saudara yang sudah berusia lebih dari 50 tahun. Terasa diri bertenaga sehat dan cergas saudara bagi yang mengamalkannya sentiasa jaguh diranjang ! inilah hakikatnya yang perlu saudara-saudara semua tahu.
Produk Macatea diadun khusus dengan Maca iaitu khazanah dari Brazil Tea Polyphenol dan TRIBULUS TERRESTERIS kesemua bahan ini adalah diimport diluar negara dan diproses di Malaysia. Mudah cara meminumnya, Macatea berupa serbuk dicampur air mineral atau pun dengan air suam, mudah larut dan senang diminum. Ia juga sesuai kepada lelaki dan wanita.
Masalah umum: Mati Pucut, Buah Pinggang, Kencing Manis, Darah Tinggi, Buasir, Lumpuh, Resdung, Juga Mampu Membantiu Warga Emas Pelbagai Penyakit Lain. Terbukti Berkesan.
. Melancarkan peredaran darah
. Mencairkan Darah
. Membuang Toksin Di Dalam Badan
. Mengawal keseimbanganAras Gula Di Dalam Darah.
. Mengawal Kandungan Asid Di Dalam Badan
. Meningkatkan Kecergasan Badan
. Meningkatkan Kesuburan
. Menguatkan Tulang/Mengelak Penyakit Osteoporosis
. Merawat Buasir & Sembelit
. Mengawal Emosi/ Kerunsingan & Tekanan
. Mengimbangkan Hormone Badan
. Meningkatkan Kualiti Tidur
. Merangsangkan Fungsi Otak
Saya berharap jika saudara-saudara ada masalah yang diterangkan diatas dan didalam video ini dan jika berminat ingin mencuba hubungi saya;
mnorkembalak (Mohd Noor)
h/p 012-4625097 dan 0165580597

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular