UMNO Online - Datuk Easkay, Jam Omega Umpama Bayangan Maut Buat Anwar

KUALA LUMPUR, 4 April - Walaupun pendedahan tentang rakaman video seks yang didakwa melibat kan ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sudah dua minggu berlalu namun setakat ini penafian yang dilakukan sekadar mengalih tumpuan terhadap kononnya wujud konspirasi di sebalik rakaman tersebut.
Nampaknya Anwar dengan dibantu rakan pemimpin pakatan pembangkang yang lebih berminat menumpukan pnafian berkisar kepada perkara-perkara yang bukan asas kepada kewujudan rakaman tersebut. Ramai tertanya-tanya kenapa Anwar tidak menyerang dan mendedahkan individu sebenar yang bertanggungjawab terhadap pendedahan rakaman tersebut iaitu Datuk Shazryl Easkay Abdullah.
Malah lebih menghairankan lagi Anwar juga tidak berminat menjelaskan misteri jam omega yang dikatakan disimpan isterinya Datin Seri Wan Azizah yang hingga kini masih gagal dipertontonkan kepada umum.
Mengulas perkara tersebut, bekas Setiausaha Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor, Mohd Nazmi Rosli berkata bukan sesuatu menghairankan kenapa Anwar tidak tidak berani menyentuh Datuk Easkay dalam siri jelajahnya ke serata negara bagi menafikan rakaman video seks itu. "Anwar tak berani sentuh apatah lagi untukmenyerang Datuk Easkay kerana dia takut senjata memakan tuan. DatuK Easkay adalah sahabat karib Anwar sejak sekian lama.....Anwar takut kalau dia serang maka lebih banyak lagi rahsia bukan sahaja didalam malah diluar negaraterbongkar tentang aktiviti-aktiviti tida sihat yang dilakukannya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular