Ali Baba dan Ladang Rakyat- Pemimpin Cekak Pulohan Ribu Ringgit

Kota Bharu 19 Feb - Memang benar seperti yang dikata, Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Aziz Nik Mat hanya tahu tandatangan dokumen. Kena tipu atas batang hidung pun tak tahu apa,
Terbaru al-Mursyidul Am Pas ini kena tipu dengan dua orang hamba Allah, Rahmat Ibrahim dan Amnah Ibrahim dalam kes ladang rakyat. Dua hamba Allah ini, abang dengan kakak adik dengan abang ini, dapat tanah seluas 2,963 ekar di Mukim Kandek, Dabong atas syarikat Ladang Ternakan Maju Sdn Bhd (LTM) pada 23 Mac 2006.
Tanah itu untuk fasa kedua Ladang Rakyat yang kononnya untuk bantu 4,500 orang miskin. (Lihat salinan Harakah). Sebenarnya bukan bantu orang miskin tapi nak bantu dua tiga ekor pemimpin Pas dan taukeh Cina.
Rupa-rupanya dua beradik ini hanya proksi, mereka telah menjual kesemua saham dalam dalam LTM kepada Leong Hup Holdings Sdn Bhd. (LHH) dengan harga RM12,750,000 (lihat salinan dokemen pengambil alihan). Perjanjian itu turut membabitkan kesemua aset dalam LHH.
Dalam dokumen itu LHH turut memiliki tanah seluas 10,095 ekar untuk fasa 1 Ladang Rakyat di Jajahan Gua Musang. Tanah ini berstatus pajakan untuk 99 tahun.
Habis semua tanah rezab Melayu kepada Cina. Maksudnya, Perjanjian momorandum yang Harakah laporkan itu hanya tutup mata rakyat bahawa kerajaan negeri yang Islam telah menipu, Habis cerah beri ke Cina.
Inilah wajah sebenarnya Pas yang menipu rakyat. Kerajaan yang menipu rakyat tidak akan selamat dunia dan akhirat. Kalatekito tidak menipu, kita sertakan dokumen. Kalau tidak berpuas hati tolong buat carian di google mengenai LTM dan LLH.
PAS PENIPU RAKYAT. PAS BUKAN ISLAM. ISLAM BUKAN PAS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular