Foto Nik Abdul Aziz Nik Mat - Gambar Dinding

Sila ambil perhatian khusus kepada para blogger dan rakan-rakan Facebooker! bagi anda yang lantang mengutuk, menuduh, mencaci dan berbagai-bagai lagilah termasuk menfitnah..!? Anda adalah di jemput oleh Nik Ajis dalam laman Facebooknya http;//fb.me/TBXamVqN bersama-sama menunaikan salat hajat melawan fitnah..!
Dan selepas itu akan diadakan Ceramah Perdana, yang turut berserta dalam ceramah tersebut,terdiri dari empat panel Nik Aziz, Haji Hadi Awang, Anwar Ibrahim dan Lim Kit siang.
Muloi saat ini, kalu nok kecek hok molek-molek belako! pesane pado rake blogger jange ghoyak lagi Pok nik wali "Selipor" jange kato Anuar "Al-juburi" jange jugok hino Kit Siang "DAPigs" Hadi Awang pulok ambo tok tau katokan apo yang molek?
Sembahyang memang disuruh dalam Islam kita laksanakan dengan penuh tekun khusyuk dan tawaduk, Soalnya bukanlah saya hendak pertikaian Pas akan adakan solat hajat yang mereka dakwa nak tolak fitnah.
Fitnah apa yang mereka nak tolak? Adakah tentang (contoh) isu Bazar Tok Guru dan Ladang Rakyat di Kelantan yang terang telah berlaku penyelewengan! Adakah isu Liwat dan vodeo seks Anwar Ibarahim! dan lagi penyelewengan yang dilakukan dalam kerajaan negeri Selangor yang diterajui oleh Pakatan! Tentang Kit Siang dan anaknya yang mentadbir Pulau Pinang, telah mengambil dan meroboh serta meranapkan kampong Melayu yang sudah berusia 100 tahun lebih?
Apakah berita-berita ini yang selalu dihebahkan dalam akhbar para blogger dan facebook, inikah yang mereka maksudkan fitnah! Sendiri mau ingatlah...!
Klik laman face book Nik Aziz; Foto Nik Abdul Aziz Nik Mat - Gambar Dinding

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular