Gempar! Karpal Sudah Test DNA Anuar Sama Dengan Lelaki "Y"

Tajuk artikel ini bukan contemp of court tetapi merujuk kepada perjalanan perbicaraan kes liwat. Ianya mengenai DNA.
Semasa perbicaraan kes liwat Anwar Ibrahim, Hakim Datuk Mohd Diah pernah mengarahkan pendakwa memberikan salinan laporan kimia yang dibentangkan oleh saksi, Dr Seah Lay Hong kepada pasukan peguam bela Anwar Ibrahim. Dan laporan kimia ini adalah mengenai profail-profail DNA yang telah ditemui oleh Dr Seah semasa menjalankan ujikaji keatas bahan-bahan bukti kes tersebut.
Anwar Ibrahim pula telah melantik 3 orang pakar DNA iaitu Dr. Brian McDonald dari Sidney, Australia, Dr. C Damodaran dari Chennai, India dan Dr. David Wells dari Melbourne, Autralia. Kehadiran mereka ini adalan untuk membantu pasukan peguambela terutamanya dari segi teknikaliti dan proses DNA yang dibentangkan sebagai ekssibit bukti.
Secara logiknya, pakar-pakar tersebut dan peguambela akan menasihati Anwar Ibrahim supaya menguji sendiri DNA beliau dimakmal kimia dan didalam kes ini, Autralia adalah lab of choice kerana Dr. Brian McDonald dan Dr. David Wells bertugas disana.
Maka Anwar Ibrahim dan pasukan beliau sepatutnya telah membuat perbandingan DNA beliau dengan laporan kimia yang mereka terima sebelum ini. Dan sebenarnya disaat ini, setiap individu yang menjadi peguambela termasuk Karpal Singh sudah tahu sama ada DNA Anwar Ibrahim serupa dengan DNA didalam laporan kimia Dr Seah!
Maksud mudah, jika peguambela dan AnwarIbrahim begitu keras tidak mahu menyerahkan DNA beliau, ianya bermaksud DNA Anwar Ibrahim adalah sama dengan DNA didalam laporan kimia Dr Seah, saksi kes tersebut. Maksudnya Anwar Ibrahim memang telah meliwat Saiful Bukhairi.
p/s: Karpal Singh akan tarik diri serta tidak lagi mempertahankan kes Anwar Ibrahim kerana beliau sudah insaf terutamanya selepas kematian adik lelaki beliau sendiri ?
artikel: novandri.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular