"PERUT SAYA TIDAK BUNCIT" KATA ANWAR!

Perut saya tidak buncit, pelik tidak lihat video tetapi sudah mengaku perut tidak buncit. Itu kenyataan Datuk Seri Anwar Ibrahim apabila dikaitkan dengan rakaman video seks dengan seorang pelacur China. Kenapa terlalu cepat untuk membuat penafian sedangkan semalam tidak ada seorang pun pemimpan PKR yang melihat video tersebut.
Lebih malang terdapat pemimpin Pas yang terus menyalahkan UMNO. Sekali lagi soalan yang sama diajukan, Adakah mereka sudah melihat video itu. Habis semua fatwa, ayat Quran dan hadis dikeluarkan, seolah-olah mahu menegakkan benang basah. Sepatutnya pemimpin-pemimpin Pas ini harus tunggu dan lihat ini isu besar, isu yang akan memalitkan kotor kemuka mereka juga.
Perlu diingatkan ini bukan kali pertama Anwar dikaitkan dengan aktiviti tidak bermoral ini. Kalau dihitung mungkin empat atau lima kali beliau dikaitkan dengan seks luar nikah dan seks luar tabi'i. Agak sukar juga bagi juri tukang fitnah untuk terus membuat fitnah berulang kali sehinggakan ada bukti video kali ini. Untuk percaya atau tidak sama banyak.
Berfikirlah sematang-matangnya dalam isu ini, janganterlalu cepat membuat keputusan dan tunggu sehingga video tersebut disebarkan bagi mendapatkan bukti yang kukuh tetapi tuduhan ini sudah mencukupi untuk menyebabkan Anwar tidak layak menjadi seorang pemimpin utama negara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular