Ketua Umno Bahagian Gombak ada 2 pilihan, Saman atau Letak Jawatan dengan segera

Sama ada gambar dibawah ini superimpose atau tudak hanya Ketua Umno Bahagian Gombak Abdul Rahim sahaja yang tahu dan boleh jawab. Perkara ini rakyat berhak ingin tahu, sebagai pemimpin dan Ketua Umno Bahagian Gombak, beliau mempunyai dua pilihan untuk menyelamatkan politiknya dan juga Umno khususnya. Abdul rahim boleh buat laporan Polis atau buat saman blogger pembankang http;//milosuam.blogspot.com/ diatas penyiaran gambar superimpose yang boleh mencemar reputasinya sebagai pemimpin atau Abdul Rahim letak jawatan sebagai Ketua Umno Bahagian Gombak dan duduk dirumah diam-diam kerana memang benar beliau selalu melakukan maksiat. Hari ini 27 juta rakyat Malaysia perlukan jawapan dari Ketua Umno Bahagian Gombak.
Umno tidak memerlukan pemimpin yang hipokrit baik dihadapan dan curi-curi maksiat dibelakang. Rami lagi pemimpin Umno yang perlu dibersehkan sebelum PRU13. Ada juga pemimpin Umno yang terang-terang berkerjasama dengan pembangkang bagi menjahanamkan Umno.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular