Tony Pua Bakal Di Saman

Gambar ini dipinjam dari blogger rakan nurizspace.blogspot.com
Dakwaan ahli parlimen DAP Tony Pua mengenai wujudnya unsur rasuah didalam pemberian tender pembinaan kapal perang kini mengundang padah.
Dengan harapan untuk menimbulkan persepsi buruk, Tony Pua hanya mengambil maklumat dari sumber yang tidak tahu sejauh mana kesahehannya. Seringkali kita melihat bagaimana para pemimpin dari pakatan rakyat lebih banyak baling batu sembunyi tangan.
Tuduhan demi tuduhan dilemparkan hanya disertakan fakta-fakta rekaan, kini tindakan yang dilakukan oelh Tony Pua telah dijawab oleh pehak Kementerian Pertahanan. Cabaran oleh Menteri Pertahanan Datuk Seri Zahid Hamidi agar Tony Pua membuktikan dakwaan beliau langsung tidak berjawab.
Tony Pua harus mengambil peluang ketika berada di Dewan Rakyat untuk mengemukakan bukti terhadap dakwaan Menteri Pertahanan mengenai unsur rasuah yang melibatkan berbilion ringgit.
Sebaliknya memilih untuk mendiamkan diri. Menurut sumber daripada Kementerian Pertahanan. Tony Pua harus memberikan bukti mengenai dakwaan beliau atau harus bersedia menerima tindakkan mahkamah daripada Kementerian Pertahanan kerana telah menfitnah dan memburukkan imej negara.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular