Anwar Main: Apa Kata Tok Guru

KOTA BHARU 22 Mac - D i dinding laman sosial, Facebook milik Mursyidul Am Pas Datuk Nik Aziz Nik Mat tertulis: "Bukankah Carcosa Sri Negara itu milik kerajaan? Pelik dan hairan mengapa disana bolehdisiarkan video lucah dan lebih menghairankan mengapa polis tidak mengambil tindakan kepada kepada penganjur yang menyangkan video lucah tersebut?"
Hanya itu komen yang diberikan oleh Mufti besar Pas berhubung isu rakaman video seks yang dikatakan ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim. Kenapa soal lokasi tayangan video yang dipersoalkan, kenapa tidak siapa yang terlibat dalam video itu dan apakah perlakuan yang dilakukan pasangan dalam video itu.
Hakikat sebenarnya, Nik Abdul Aziz dan pemimpin Pas sendiri sudah pening dengan perangai Anwar yang tidak pernah berubah sejak dahulu lagi. Logik mudah orang tidak akan berbohong dua tiga kali dalam perkara yang sama. Sudah pasti Datuk T yang membongkar video ini telah berfikir berpuloh kali dan mahu rakyat Malaysia tidak terus tertipu dengan Anwar. Justeru itu kelatetkito.net berharap Nik Abdul Aziz membawa minda seluas-luasnya tentang video ini. Jangan tertipu dengan gaya dan kulit Anwar sedangkan didalamnya amat buruk dan busk.
Cukuplah sekali ditipu oleh menantu, Abdul Ariffahmi Abd Rahman sehingga porak peranda negeri, jangan ditipu untuk kali kedua. Pada masa yang sama, DAP juga perlu memikirkan sedalam-dalamnya hubungan mereka dengan parti Keadilan Rakyat (PKR) khususnya Anwar.
Kini Anwar ibarat biawak hidup untuk dikendung. Imejnya akan menghancurkan sesipa sahaja yang berada disekelilingnya. Cukuplah bersahabat dengan manusia yang gilakan seks ini - kelatekito.net

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular