HarakahDaily kecut perut & buat silap mata.

Setelah dilondehkan oleh MIM dan rakan-rakan blogger yang lain, hari ini portal lidah PAS, HarakahDaily telah buat silap mata, Now u see now u don't..!
Dan rujuk pada laporan berita yang sama yang diterbitkan hari ini:- Hari ini berita ditunjukkan kembali laporan berita yang memuatkan foto Ummi Hafilda, HarakahDaily telah delete foto tersebut !
Begitu sahaja tanpa minta maaf secara terbuka kepada Ummi Hafilda. Apakah HarakahDaily fikir mereka boleh terlepas begitu sahaja tanpa saman malu yang bakal meranap portal tersebut Difahamkan bahawa saman malu akan diteruskan juga! bukti sudah ada ! itu pun jika pehak HarakahDaily tidak mahu menyiarkan satu artikel mukasurat penuh meminta maaf secara terbuka di atas kejijikan mereka memburuk-burukkan Ummi Hafilda !
Kita tunggu dan lihat sama ada HarakahDaily akan lakukan atau bakal menghadapi tindakkan Mahkamah dan saman yang lebih menyusahkan mereka.
Berita dan artikal disunting dari blogger rakan MIM (novandri)
Pssst..saya cadangkan saman, supaya pembaca-pembaca HarakDaily tahu mereka selama ini banyak dihidangkan berita palsu..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular