Nik Aziz Kata Mahathir Pemimpin Seks No.1 Negara!!

DIKTATOR PAS, N ik Aziz Nik Mat kali ini merupakan 'giliran seterusnya' mencabut buku penulisan Tun M iaitu 'A Doctor In A House' yang digelar beliau sebagai buku seks no.1 Malaysia. Ini disebabkan penulisan Tun M yang membongkarkan beberapa isu yang membuatkan beliau tergamam melihat bukti-bukti yang didedahkan mengenai yang penglibatan Anuardalam kegiatan liwat berada dihadapan matanya. Nik Aziz juga mempertahankan kes liwat yang sedang dihadapi Anwar Ibrahim sebagai politik yang paling kotor pernah beliau dengari. Perssoalannya, siapa Nik Aziz sewaktu Anwar didalam Umno? mengenali ketua pembangkang ini satu ketika dahulu? Hari ini Nik Aziz sanggupmenggelar Tun M pemimpin seks dek kerana menceritakan kisah saorang manusia yang dia jaga, diangkat dan ditatang oleh beliau sendiri sehinggalah kejawatan no.2. Apa yang Nik Aziz ketahui ketika itu?
Hari ini, Nik Aziz bukan sahaja menjulang Anwar, malah dilihat manusia ini seperti MAKHLUK 'Anugerah Tuhan' yang sememang wajarnya di julang. Semua orang tidak akan lupa sewaktu Anwar dijulang sebagai Timbalan Perdana Menteri Malaysia, Nik Aziz manusia yang membantah. Malahsewaktu bekas Presiden PAS Datuk Fazhil Noor memujuk Nik Aziz bersama-sama menyertai Gerakan Reformasi 1998, Nik Aziz bongkak menyatakan PAS sudah lama reformasi dan tidak perlukan Sisa Umno untuk mereformasikan semula agenda untuk rakyat.
Hari ini, Anugerah Tuhan gelaran buat sang peliwat, dipelok, dicium, sampaikan sanggup bergadai wang ringgit demi Anwar Ibrahim. Nik Aziz sanggup menghina insan yang berjasa selama 22 tahun sebagai pemimpin no.1 Negara semata-mata untuk membela Anuar yang bukanlah begitu akrab dengan beliau. Tun M yang pernah disanjung Nik Aziz sebagai pemimpin Islam paling berani menentang Yahudi dihina lebih teruk dari Yahudi. Apa semua ini Nik Aziz? POLITIK semata-mata. Mana perjuangan Islam mu? Ada didalam genggaman Anuar, menunggu masa untuk dihumban kedalam laut.

2 ulasan:

  1. Saya Perjuangan..

    JUTAAN TERIMA KASIH buat anda krn sudi menyebarkan artikel saya. Alhamdullilah, ada juga insan yg. menghargai penulisan saya yg. tidak seberapa ini.

    Ianya juga memberi peransang buat saya untuk memantapkan lagi penulisan saya selepas ini.

    SYABAS juga buat anda krn turut serta dalm perjuangan CyWAR melalui media maya bersama2 dgn. pejuang2 yg lain.

    SAYA amat tertarik dgn ISU yang disebarkan dari blog anda yang ternyata blh memberi kesan kepada pengunjung yg. membacanya.

    SYABAS saya ucapkan buat anda kerana berjaya mengendalikan blog ini dengan begitu mantap.

    Saya telah linkkan blog anda dalam senarai blog pilihan di blog saya agar pengunjung blog saya dpat bkongsi maklumat bersama di blog anda.


    Sekian, Salam Kasih ikhlas dari,

    Melayu CinDia
    Blogger Gelombang Rakyat

    http://gelombang-rakyat.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Sahabatku gelombang rakyat, yang sebenar sayalah yang amat berterima dengan sahabat kerana sudi sahabat link kan blog saya ke blog sahabat. Saya telah lama mengikuti blog sahabat dan saya amat kagum setiap artikel yang sahabat terbitkan begitu mantap, padat dan berwawasan.

    Saya juga ingin linkkan semua blog yang saya ikut, dengan jujur saya akui, saya tidak tahu bagaimana caranya. Saya baru mengenal kalam dan media elektronik, saya memang tidak pernah belajar dimana-mana atau dengan sesiapa pun tentang cara mengendali penggunaan komputer, hehehe..agak lucu juga saya fikirkan minat saya ini, saya beli laptop main hentam sahaja begitu juga tentang menerbitkan artikel saya tiada bahan berita tetapi saya berminat didalam bidang ini. Tolonglah tegur dimana ada kesilapan yang saya tak nampak atau saya tidak perasan.

    Saya juga sedia menerima tegoran dari sesiapa sahaja yang melayari blog saya ini, setiap teguran dan nasehat akan membuatkan diri saya lebih matang lagi didalam bidang penerbitan. Tujuan saya khusus sayangkan bangsa, ugama dan negara, oleh kerana itu saya cuba memberi pandangan yang sebaik mungkin untuk kita semua hidup dalam aman damai dalam sebuah negara yang berdaulat dan merdeka.

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular