MPKB Sakit mata - GRO Masih terbang lagi

Cerita mengenai GRO dan pelacur dibandar ini mendapat liputan media baru dan tradisional sejak awal bulan lalu. Pendedahan membuatkan MPKB-BRI dan Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Kelantan (JHAEIK) TIDAK SENANG DUDUK.
Hampir setiap malam, agensi berkaitan ditambah dengan kekuatan polis dabn imigresen membuat operasi itu kelihatan amat berjaya apabila kosmo ! melaporkan pusat maksiat Kota Bharu runtuh di muka depan. Kelatekito.net juga tidak ketinggalan mendedahkan mengenai burung atau GRO yang berharga RM50 untuk sewa pakai selama sejam.
Selepas sebulan berlalu, Kelatekito.net kembali kelokasi yang disebut sebelum ini untuk membuat tinjauan. Dua sarang maksiat atau karaoke haram ditinjau iaitu Jalan Sri Cemerlang dan Kubang Kerian.
Ternyata operasi bersepadu itu hanya wayang kulit. Nampaknya mata MPKB-BRI masih bertahi. Kedua-dua karaoke ini masih menjalankan aktiviti seperti biasa, burung-burung GRO yang berharga RM50 sejam masih terbang bebas.
Kak Ja, operetor karaoke membri tahu tidak apa yang perlu ditakuti. Tempatnya selamat tida ada siapa yang berani sentuh kerana semuanya telah disuap hingga penuh mulut. Mula-mula dulu kena sekali sebab tak kenal siapa, lepas tu tak ada lagi. Set ini (penguatkuasa) pun mari menyanyi disini katanya. Malam tinjauan itu, Baby masih ada tetapi tidak seseksi dulu. Ligatnya masih sama. 'jangan bimbang abe, kalau nak kocak' macam biasa, disini pun boleh kalau mari pun dua ore saja', 'Harga macam mana Baby' 'Boleh kiro lagi, rm500 semalam boleh bawa turun lagi kalau nak' Tangan Baby seprti biasa menjalar seluruh alam.
Sementara itu di Jalan Sri Cemerlang, abah seperti biasa rileks tidak ada apa seperti yang berlaku biar pun ketika itu operasi maksiat sedang hebuh diperkatakan. Kurang lebih 10 bilik karaoke di rumah agam itu penuh, lagi pekat malam, makin bertambah jiwa yang hadir.
Baby, Suzy dan Ema masih bertugas macam biasa. Gelekan manja mereka dengan alunan lagu goyang Bali masih menggiurkan. Pinggul-pinggulnya bergoyang sekat, menggiurkan mata yang memandang-KELATEKITO.NET

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular