Berdosa kita menyokong parti PAS.!

Salam kepada semua pembaca blog K.B.E
Saya berharap sudilah kepada saudara-saudara semua membaca sebuah artikel yang saya kongsikan untuk tatapan kita semua. Semoga dapat kita jadikan pedoman serta panduan untuk kita kearah cara yang di tuntut dalam agama Islam yang kita anuti ini iaitu agama yang di redho' oleh Allah di dunia dan akhirat.

Ini ialah logo blog sahabat saya azlishukri.today
Saudara semua diminta login link ini-KLpos.com | Berdosa Menyokong PAS? di dalam blog beliau ada sesuatu yang amat berharga yang harus saudara semua membacanya. Inilah satu-satu pedoman untuk kita semua yang mungkin telah kita terlepas pandang atau mungkin juga ada dikalangan rakan-rakan serta sahabat-sahabat semua  belum mendapat pedoman atau tunjuk arah yang harus kita lalui didalam meneruskan kehidupan kita.


Secara peribadi, saya mengucapkan syukur kepada Allah kerana telah memberikan ilmu kepada sahabat saya saudara Azli dan ucapan setinggi-tinggi tahniah kepada beliau kerana telah memaparkan NAS dan HADITH dari junjungan besar kita Nabi Muhammad S.A.W dan para-para sahabat Rasullah. Jadi untuk mengetahui 22 hujjah yang beliau sumbangkan didalam bolgnya itu, silalah saudara semua login link diatas ini.

2 ulasan:

  1. UNDI PASRAEL NI DH KIRE MCM BERSUBAHAT BIKIN MAKSIAT GAK BROO KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Saudara Jeffry; kita berharap rakan-rakan kita semuanya diluar sana supaya menyedari akan hakikat ini dan kembalilah kepangkal jalan.

    Sabda baginda Rasullullah: Akan berlaku selepasku pemimpin-pemimpin yang tidak mengikut petunjuk ku dan tidak melaksanakan sunnah ku dan akan bangkit dikalangan mereka, tokoh-tokoh yang hati mereka ialah hati syaitan bertubuhkan manusia.

    Lalu Huzaifah bertanya lagi: Bagaimana yang dapat ku lakukan wahai Rasullullah, sekiranya aku berada dalam keadaan demikian. Baginda bersabda: engkau hendaklah patuh dan taat kepada pemimpin, sekali pun ia memukul belakangmu serta merampas hartamu, maka tetaplah patuh dan taat (Hadis Shahih Riwayat Musim)

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular