Konspirasi dari: Bapa borek, anak rintek cucu rintat-rintat

KUALA LUMPUR, 16 Mei - UMNO menyerahkan kepada pihak berkuasa untuk mengambil tindakan undang-undang sivil atau syariah terhadap pelaku dalam video seks yang didakwa mirip Datuk Anwar Ibrahim.

Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata, polis sudah mendapat pengesahan mengenai ketulenan video seks berkenaan daripada tiga pakar filem dari dalam negara, Korea dan terbaru, Amerika Syarikat (AS)

"Apa yang jelas maksiat dan zina memang ditegah dalam Islam. Bagi UMNO, pelaku video seks berkenaan boleh diambil tindakan sama ada secara sivil atau syariah kerana peruntukan undang-undang sudah ada,

"Kita serah pada pihak berkuasa untuk mengambil tindakan dan menentikan bentuk tindakan perundangan yang boleh diambil terhadap pelaku video seks tersebut,: katanya.

Ahmad Zahid turut berkata Anwar dan keluarganya kini berada dalam keadaan tertekan berikutan pelbagai isu yang sedang dihadapi mereka sehingga terpaksa menggunakan apa saja cara untuk meraih simpati dan sokongan rakyat yang semankin terhakis.

"Mereka kini seperti berada ditepi tebing yang tinggi yang bila-bila masa saja boleh terjatuh walaupun ditiup angin sepoi-sepoi bahasa. Ini semua adalah 'reverse psychology' (psikologi songsang) mereka. Kita tahu mereka akan gunakan pelbagai cara," katanya.

Beliau mengulas tindakan Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izah Anwar yang membuat laporan polis Jumaat lalu kerana mendakwa menerima ugutan daripada pihak tertentu yang mahu menculik anaknya jika beliau terus menyokong perjuangan ayahnya.

pssstt.........siapa yang sebenarnya berkonspirasi...???

1 ulasan:

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular