Layan Anwar seperti rakyat biasa

Dominique Strauss-Kahn di ikat jamin AS$1 Juta.


Begitu kejam kerajaan Malaysia kerana sanggup membebaskan seorang yang dituduh meliwat, bebas kesana kemari keluar negara untuk memburukkan kerajaan negara sendiri.


Begitu kejam kerajaan Malaysia kerana tidak mengenakan ikat jamin RM1 juta keatas peliwat tegar yang telah membalun pula "Cina Doll" sewaktu dia dalam perbicaraan kes meliwat bekas pembantunya.


Kerajaan Amerika lebih tegas kerana mahkamah di New York memerintah ikat jamin Dominique Strauss-Kahn dengan wang tunai sebanyak AS1$ juta dan kekal ditahan dirumah dengan pengawal bersenjata.


Tidak cukup dengan itu, Hakim Michael Obus juga memerintah menyerahkan bon AS$5 juta selain dari memakai gelang kaki elektronik dan menyerahkan semua dokumen perjalanannya.

Ini semua kerana Strauss-Kahn, klik sini  Layan Anwar seperti rakyat biasa  menghadapi tujuh pertuduhan dan akan menghadapi perbicaraan dihadapan juri tertinggi berikutan penahanannya kerana melakukan jenayah seksual terhadap seorang pekerja wanita di sebuah hotel mewah di Sofitel, sabtu lalu.


Itulah, sepatutnya Strauss-Kahn datang berguru dengan Anwar Ibrahim aka Al Juburi aka Anugerah Tuhan kerana walaupun telah didakwa meliwat bekas pembantu peribadinya, masih bebas kesana kemari dengan paspot dan tidak ditahan oleh kerajaan Malaysia.


Sepatutnya Anwar diikat jamin RM1 Bilion, paspotnya dipegang dan jika cuba melarikan diri, ditembak mati kerana cuba mengelakkan dari dibicara.


Ini barulah adil bagi kesemua mangsa-mangsa liwatnya itu. Kejam kerajaan Malaysia jika nak dibandingkan dengan kerajaan Amerika Syarikat.


psssttt..Di jemputlah warga luar negara datang dan boleh buat sesuka hati, karana kerajaan Malaysia bukan ambil kesah sangat pun bab-bab macam ini pun.  

3 ulasan:

  1. Buat aje Anwar Al Jubo tu macam tu...bia dai tau langit tu tinggi ke rendah....tapi apa Hishamuddin buat...????? haikk pthuiii....penakutttttttttttt....

    BalasPadam
  2. Sabor je dulu anon..1:36 Hishamuddin tengah perasap keris...buat masa ni keris dia bengkuk..!!

    BalasPadam
  3. SEBAGAI OKT ANUWAR CUKUP BERTUAH DI BERI LAYANAN VIP KAT MESIA. KLU DIA KAT SANA SURE KENE SUMBAT KT PULAU RIKER BEB HUHUHU

    BalasPadam

Komen yang berfakta disertakan link adalah digalakkan, komen berunsur lucah dan makian tidak dibenarkan dan komen tersebut tidak akan diterbitkan dan dipadam

by
mnorkembalak

Rakan Blog KBE

Catatan Popular